Kan i selv se det?


Growing
 Share

Recommended Posts

Kan i selv se at i vokser.. Jeg synes ikke selv jeg vokser men alle andre kan se det...

Jeg kan da også godt se det på vægten og når jeg måler.. Og mit tøj bliver da også for småt ind imellem..

Er jeg den eneste der føler at jeg ikke vokser men alligevel vokser?

Link to comment
Share on other sites

Hvis du jævnligt (måske dagligt) ser dig i spejlet uden særlig meget tøj på, vil din reference for hvordan du ser ud jo hele tiden flytte sig, selvom man i nogen grad godt kan huske hvordan man har set ud. Det er bare lidt mere konkret når man sammenligner billeder eller kropsmål.

Link to comment
Share on other sites

Guest PlayboY

Jeg kan sq ikke rigtig se det.. Nogen gange kan jeg lige se at brystet er vokset lidt måske, eller mine guns hvis jeg har trænet dem intensivt i en periode.. Men altså jeg synes slet ikke de er store nok..

F.eks. hvis jeg nu ser en person som har guns på 35cm, Synes jeg de ser lige så store ud som mine hvis jeg kigger skiftevis fra ham til mine, selvom alle andre kan se at mine er en del størere.. <_<

Alle jeg kender kommenterer tit at jeg er vokset og blevet stor osv, men jeg kan ikke rigtig selv se det..

Men så er det jo godt der er folk til at sige det til en :)

Nogen gange kan jeg faktisk føle jeg er blevet mindre, selvom både mål og vægt siger det modsatte.. Jaja Bigorexi længe leve :lol:

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan både se, måle og veje, at jeg bliver mindre.

Jeg cutter i tiden, og det kan ses.

Formen bliver bedre, men ikke styrken, og jeg kan igen passe alle mine cowboy bukser.

De stramme t-shirts er ikke så stramme mere, nu hvor jeg ellers er ved at kunne

føre mig frem i dem...

Henning :pumpin:

Link to comment
Share on other sites

Kan ikke se en brik, og har aldrig rigtig kunne, men det er nok rigtigt at når man er vant til at kigge i spejlet dagligt så vænner man sig til ændringerne.

Men har da fået mange kommentarer om at jeg er vokset en del de sidste 3 mdr, hvilket passer meget godt med målebåndet, men ikke med øjensynet :-)

Link to comment
Share on other sites

Guest PlayboY
Jeg kan både se, måle og veje, at jeg bliver mindre.

Jeg cutter i tiden, og det kan ses.

Formen bliver bedre, men ikke styrken, og jeg kan igen passe alle mine cowboy bukser.

De stramme t-shirts er ikke så stramme mere, nu hvor jeg ellers er ved at kunne

føre mig frem i dem...

Henning :pumpin:

Så skal du jo bare vaske dem lidt varmere eller tørretumble dem ;)

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan både se, måle og veje, at jeg bliver mindre.

Jeg cutter i tiden, og det kan ses.

Formen bliver bedre, men ikke styrken, og jeg kan igen passe alle mine cowboy bukser.

De stramme t-shirts er ikke så stramme mere, nu hvor jeg ellers er ved at kunne

føre mig frem i dem...

Henning :pumpin:

men omvendt er der ikke noget ved at "føre sig frem" i stramme t-shirts, hvis man er chubby!!

Link to comment
Share on other sites

F.eks. hvis jeg nu ser en person som har guns på 35cm, Synes jeg de ser lige så store ud som mine hvis jeg kigger skiftevis fra ham til mine, selvom alle andre kan se at mine er en del størere.. <_<

Hvad er der galt med guns på 35cm :lol:

Jeg syntes de løbende forandringer er relativt svære at se. Men på billeder fra tidligere fremgår forskellen tydligere, det er ret underholdende at se :)

Link to comment
Share on other sites

Kan nem selv se det, men syntes aldrig det er nok. Kæresten siger stop osv. Men stopper ikek før jeg er en MOFO med acceptabel fedt % Får TIT at vide det går godt hva ? Som om man er på krudt altid  (ikke ironisk ment)

Grunden til at du sagtens kan se det, Nosa, er jo nok at du krudter den... Det ved vi vist allesammen, så dine evt. resultater er ikke særligt interessante...

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan kun se effekten af "cutning" i spejlet - så toner stregerne ,"flimmeret" og venerne frem.

Til daglig er jeg faktisk blind hvad angår masse - jeg ser detaljer fremfor helheden - jeg overraskes gang på gang af folk der kommenterer min størrelse - fordi jeg føler ikke jeg er blevet så meget større - jeg kan selv mene at min skulder er kommet lidt mere i harmoni, at lårene har fået flere definationer - men jeg synes ikke jeg ser større ud.

Målbare ting for mig er selvfølgelig vægten, og så når jeg får set mig selv på billeder - der træder forskellen i øjenene.

Det er noget underligt noget.

Edited by FittSmoker
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest Slettet bruger

Jeg lider af en sygdom der gør at når jeg står og laver mad (hvilket jeg gør tit da jeg har en anden sygdom hvor jeg har hul i maven, for æder hele tiden), kan jeg se mit spejl ude i gangen og så skal blusen lige af og man skal stå og se om man kan se noget.

Er ved at være frygteligt for er flere gange om dagen. :hehe:

Og det gør også at jeg ikke føler der sker en skid, dog vil jeg sige her på det sidste er det gået stærk med min mave der kan jeg godt se den er ved at ændre form.

Men ellers ikke.

Også derfor det er rigtig godt når man så møder nogen man ikke har set længe, og de fortæller en hvor meget man har tabt sig :bigsmile: , så får man lidt mere blod på tanden.

Ellers kan jeg godt nogen gange være lidt besat af at der ikke sker en meter........

god træning

Benjamin - do the funky :chicken:

Link to comment
Share on other sites

Jeg lider af en sygdom der gør at når jeg står og laver mad (hvilket jeg gør tit da jeg har en anden sygdom hvor jeg har hul i maven, for æder hele tiden), kan jeg se mit spejl ude i gangen og så skal blusen lige af og man skal stå og se om man kan se noget.

Er ved at være frygteligt for er flere gange om dagen. :hehe:

Jeg tror du har smittet mig! <_<

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes heller ikke rigtig at min størrelse varierer særlig meget, omend jeg kan måle og veje en forskel. Når jeg ser mig selv i spejlet herhjemme, kan jeg ikke se nogen forskel....kun lidt på maven måske.

Hvis jeg tilgengæld kommer til at se mig selv i spejlet i et tøjprøverum eller et andet sted hvor jeg ikke er vant til at være (specielt hvis der er heldig belysning ;) ) kan jeg godt tænke "Whoa...du er begyndt at få muller Clayman"

:)

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan sagtens se at jeg vokser, men jeg er også 'nybegynder' og vist heldig med at mit plateau ligger højt (i forhold til mine træningskammerater der er strandet) for musklerne ryger virkeligt hurtigt på og jeg kan stige løbende i de fleste vægte. Giver god selvtillid, især når pigerne begynder at kommentere at det ser godt ud B) så er der energi til en uges træning mere hehe

Link to comment
Share on other sites

Jeg har også meget svært ved at se at jeg vokser. Selvom jeg ved det ikke passer, har jeg det som om jeg står stille. Det var nu ellers lækkert da jeg for en uges tid siden så et billede som var ca et år gammelt af mig. Så kunne man alligevel se lidt :devil:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share