Bentræning


pickles
 Share

Recommended Posts

Guest PlayboY
Først.

Man har normalt de største muskler til at ligge først i programmet.

Hvis jeg træner ryg før ben, har jeg ikke altid kræfter til at give mig ordenligt i ben.

Hvis DU ikke føler nogen forskel, synes jeg dog, du skal gøre, hvad du befinder dig bedst med. :)

Hvem gider træne ben? Gem dog istedet tiden til du skal træne biceps og bryst :D

Link to comment
Share on other sites

Guest PlayboY
Hvem gider træne ben? Gem dog istedet tiden til du skal træne biceps og bryst 

:lol:

Disko?! ;)

Det er vel ikke for sjov man er formand for DIFD :lol:

Link to comment
Share on other sites

Jeg træner altid ben først. Det er mecha stor muskelgrupper, der kræver masser af energi at fyre af og det får pulsen dejligt op og køre til jeg skal køre BP lige bagefter.

Eneste ulempe er, at jeg begynder at svede under dødløft og når sveden så når at køle af bliver det meeeechakoldt :cry:

Link to comment
Share on other sites

Først.

Man har normalt de største muskler til at ligge først i programmet.

Hvis jeg træner ryg før ben, har jeg ikke altid kræfter til at give mig ordenligt i ben.

Hvis DU ikke føler nogen forskel, synes jeg dog, du skal gøre, hvad du befinder dig bedst med. :)

Hvem gider træne ben? Gem dog istedet tiden til du skal træne biceps og bryst :D

Selvfølgelig! -Hvordan kunne jeg glemme det. :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Helt klart ben først. Mit nuværende program (fullbody) er i hovedtræk

Ben

Bryst

Ryg

Skuldre

Triceps

Biceps

Læg

Mave

Jeg går efter at tage de tungeste og hårdeste øvelser først. For mig virker det rigtig god, da jeg går lidt ned i tempo når jeg har trænet et stykke tid (det gør de fleste jo nok).

Og resultatmæssigt er jeg ok tilfreds, men har ikke været i gang længe nok til at have et rigtig godt sammenligningsgrundlag.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share