Råd til fedtforbrænding og markeret krop ønskes! P


starF
 Share

Recommended Posts

TAK!

Maxpower anbefaler split og du full-body, er der fordele eller ulemper ved nogle af dem?

Maxpower anbefaler 4 sæt og du 2 sæt? Hvad er så bedst?

Mht. at komme på energiunderskud, kan det gøres ved at føle sin krop? Altså lade vær med at spise fedtholdig mad: chips, slik, cola osv. og dele måltiderne op i flere, og små mængder ad gangen? Er det godt nok?

Link to comment
Share on other sites

Mht. at komme på energiunderskud, kan det gøres ved at føle sin krop? Altså lade vær med at spise fedtholdig mad: chips, slik, cola osv. og dele måltiderne op i flere, og små mængder ad gangen? Er det godt nok?

Det er ikke nok at spise fedtfattigt. Faktisk er det ikke afgørende, hvor meget fedt, der er i maden, men hvor mange Kcal, der er. Du er nød til at registrere, hvad og hvor meget du spiser, hvis du vil cutte bare nogenlunde seriøst. Prøv at finde dit ligevægtsindtag og træk så ca. 4-500 Kcal fra. Så taber du nok min. 2-3 kg/måned.

Der er et link til en kostplan.

Link to comment
Share on other sites

TAK!

Maxpower anbefaler split og du full-body, er der fordele eller ulemper ved nogle af dem?

Tjaa, nu forslog jeg vel et varieret fullbody, hvor hele kroppen trænes hver gang men med forskellige øvelser. Med 3 ugentlig træningsdage er en form for fullbody klart at foretrække efter min mening.

Maxpower anbefaler 4 sæt og du 2 sæt? Hvad er så bedst?

Antallet af sæt OG øvelser afgør den totale workload. I og med jeg foreslog relativt få øvelser skal der flere sæt af hver til for at nå op på samme total antal sæt.

Jeg foreslog vist 3 øvelser á 5 sæt, mens jarvigs forslag (som i øvrigt er glimrende) består af 8 øvelser á 2 sæt hver. I alt hhv 15 og sæt 16.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

Hvis du virekelig gerne vil tabe dig hurtigt samt få en markeret og slank krop, så skal du først starte med at løbe på løbebånd og cykle i fitness. Samt lave en masse armbøjninger og øvelser til maven. På denne måde vil du ikk blive stor men markeret og slank. Så efter et år med KUN denne træning kan du begynde at styrketræne og på denne måde blive endnu mere markeret. Prøv at undgå de dårlige fedstoffer. Jeg havde det samme problem nu har jeg syntes jeg selv en markeret krop med sixpack.hehe men held og lykke.

SRBIJA UBIJA!!!!

Link to comment
Share on other sites

Hvis du virekelig gerne vil tabe dig hurtigt samt få en markeret og slank krop, så skal du først starte med at løbe på løbebånd og cykle i fitness. Samt lave en masse armbøjninger og øvelser til maven. På denne måde vil du ikk blive stor men markeret og slank. Så efter et år med KUN denne træning kan du begynde at styrketræne og på denne måde blive endnu mere markeret. Prøv at undgå de dårlige fedstoffer. Jeg havde det samme problem nu har jeg syntes jeg selv en markeret krop med sixpack.hehe men held og lykke.

SRBIJA UBIJA!!!!

Hvorfor mener du man skal vente med vægttræning? :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hvis du virekelig gerne vil tabe dig hurtigt samt få en markeret og slank krop, så skal du først starte med at løbe på løbebånd og cykle i fitness. Samt lave en masse armbøjninger og øvelser til maven. På denne måde vil du ikk blive stor men markeret og slank. Så efter et år med KUN denne træning kan du begynde at styrketræne og på denne måde blive endnu mere markeret. Prøv at undgå de dårlige fedstoffer. Jeg havde det samme problem nu har jeg syntes jeg selv en markeret krop med sixpack.hehe men held og lykke.

SRBIJA UBIJA!!!!

Det med at tabe sig hurtigt er vist for sent nu. Seneste svar (før dit) i tråden blev givet 12. april 2004. :wink:

Derudover vrøvler du, men fred være med det. Undgå dårlige fedtstoffer er dog en ok idé, hvis man så ellers har styr på hvad de dårlige er.

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor mener du man skal vente med vægttræning? :smile:

Fordi man kan lige så godt koncentrere sig om at bruge meget tid på at motionere, og på denne måde få en slank krop hvor man derefter kan bruge tid på styrketræning og byg sin krop op. Jeg fulgte det program og det gav hurtige resultater, så det er mit råd. Når man har meget fedt på kroppen ska man ikk begynde at styrketræne med det samme man ska først motionere.... :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share