Ballongmave


chica
 Share

Recommended Posts

:unsure: Hva er det lige der gør at nogle tøser inkl. jeg selv somme tider ka få maven til at strutte som en højgravid når man slapper af uden man har ædt det store festmåltid!?

Er det noget bestemt i kosten...jeg selv spiser meget frugt??? I det hele taget mange fibre.. Drikker også en del vand, kan det være væske?? Jeg taler seriøst oppustet mave!

Ka man indtage noget der mindsker tendensen.

:blink:

:)

VH: Chica (log:"begynder run!)

Link to comment
Share on other sites

Hejsa, jeg kender godt det du nævner. Jeg får det nogle gange selv hvis jeg har spist lidt for meget, faktisk l næsten ligegyldigt hvad det er. Dog er det ikke nævneværdigt sundt mad, men heller ikke fast food.

Derimod hvis jeg dyrker en masse sport og drikker en masse vand, så får jeg ikke den der "gravide mave". Jeg har normalt en flad mave!!! ;)

Link to comment
Share on other sites

....er os normalt os tilfreds med min mave...det er ik dér mit fedt sætter sig mest B) . Men tænker at det evt. kan være luft der kommer af de mange fibre eks. frugt. Og at luft når man er aktiv automatisk arbejdes ud.. så måske hjælper det når jeg nu er begyndt at løbe om aftnen, (det er der ballongmaven ka finde på a kig frem) ..hm. :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Der er vist ikke tale om svag muskulatur her...

Det lyder meget som irriteret tyktarm, der netop giver de symptomer du her omtaler.

Det er rigtigt at frugt, især med meget syre (æbler, appelsiner m.m.), forværrer denne tilstand. Ligeledes kan krydret mad give problemer.

Hvad kan du gøre for at afhjælpe problemet? Du kan notere ned, hvad du har spist de dage du døjer med det. Så kan du se om der er et mønster med mad du tåler mindre godt.

Og så til vidundermidlet:

Drikke-aloe vera!!! Det virker virkelig, og det er ikke noget du behøver at drikke hver dag. Et par skefulde af det virker inden for ca. 10 min.

Jeg har selv haft store problemer med irriteret tyktarm. Det var så slemt, at jeg kunne få mavekramper! Jeg havde altid en flaske aloe vera med når jeg skulle ud og spise eller i byen, og hver gang jeg fik problemer hjalp det mig.

Det kan købes i MATAS til 140,- for 1 liter. Det er alle pengene værd...

Held og lykke med det fremover...

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Det kan købes i MATAS til 140,- for 1 liter

Ja matas har det hele også OVERpriser, er sgu træt af at der ikke er noget konkurrence...

Udo´s choice er jo fuldstændigt forrykt........

B.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...
Rart at høre der er andre i samme båd... Det er virkelig frustrerende... Lige meget hvad man gør, lige meget hvor meget motion man dyrker, lige meget hvor sundt man spiser, lige meget hvad så forsvinder det bare ikke... God damnit. !

mon de andres problem er forsvundet på de 2 år der er gået :tongue:

Link to comment
Share on other sites

mon de andres problem er forsvundet på de 2 år der er gået :tongue:

Ved godt det er lang tid siden - men sådan er det jo når man benytter sig af "søg" funktionen ( som folk igen og igen bliver anbefalet at bruge)

Men ja gad jeg godt at vide, om det er gået væk... !!!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share