Underarms BB roll??


trooper
 Share

Recommended Posts

altså.... du sidder på en bænk med underarme liggende på bænken og hænderne stikkende ud over kanten, med en vægtstang i hænderne, og man kan så vippe vægten op og ned (og rulle hvis man har underhåndsgreb)......

hvis man vil træne indersiden af underarmene ligger man med håndfladen opad og hvis man vil træne ydersiden med håndfladen nedad.

Get the idea???

Edited by incognito
Link to comment
Share on other sites

fjing fjong...long john..alles klar..og okaj

men nu da du alligevel er her...må jeg så spørge om der ikke er lidt rigeligt mange øvelser der er baseret på kropsvægt..altså jeg tænker i forhold til vægtprogression..

reverse crunches, dips, chin ups.....

ja jeg spørger bare B)

Link to comment
Share on other sites

igen... det som jeg kalder reverse crunches, har jeg erfaret er det samme som en del andre kalder kabel crunches og det er vel ret beset ikke en kropsvægt øvelse....

Chinups kan ligeså godt være træk til bryst, men jeg har den holdning at hvis man er stærk nok bør man køre dem som chinups, da man arbejder sundere i denne stilling.

Dips..... tjaaaa.... det er kun et problem de første dage 2-3 (det er ikke et problem for mig)

Jeg retter lige regnearket når jeg kommer hjem.......

Edited by incognito
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share