Att. MILO... (ell. mvp o.s.v.)


Francis
 Share

Recommended Posts

Hej Milo... Lang tid siden sidst  :o)

Jeg kunne lige læse, at du er den lykkelige indehaver af et par Eleiko VL-sko. Hvor har du købt dem henne?  For nu vil jeg altså også have fat i sådan nogle...  Er træt af at træne i halv-slidte kondisko. Det holder bare ikke i længden ???

For resten, så fik jo lige Ironmind kataloget her for en fjorten dage siden. Havde fand'me lyst til at spæne ned i banken og låne tyve tusinde...  Hold k*ft, de har mange spændende ting og sager. Har besluttet at jeg inden sommerferien, skal have bestilt en del af deres "training hall" videos! Lyder næsten for perfekte til at være sandt!

Nå, men håber da at høre fra dig!   Hygge

Link to comment
Share on other sites

Francis> du kan bestille skoene direkte hos eleiko. Jeg har før haft kontakt med deres salgsafdeling i Sverige, og de er meget behjælpelige. Du kan ikke købe skoene i DK. Adressen er:

http://www.eleikosport.se/

SAB> styrkeløftsko har hæl og meget hård sål (nogen gange af træ), mens dødløftsko kun har en meget tynd sål. Mange dødløfter i kinasko, hvilket er meget billigere end "rigtige" dødløftsko.

Link to comment
Share on other sites

Francis:

Jeg bestilte mine sko gennem Eleiko.se - betalte med mit mastercard for at undgå postvæsenets latterlige gebyrer.

Men gå ind på hjemmesiden og kontakt deres kvindelige medarbejder i slagsafdelingen via email. Jeg bestilte de billigste (omregnet ca. 600 d.kr.) men du kan også få Adidas (de er NOGET dyrere! ). Selvom jeg købte de billige er kvaliteten stadig i top!

Mht. Ironmind - så har jeg lige købt videoen fra Polen 2001 (med Szymon Kolecki) den er absolut pengene værd!

hej..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share