Drikker du?


Le Moi
 Share

Hvor ofte drikker du?  

203 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 71
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

4: Al morskab uden alkohol er falsk!

:blink: A`hva ?

Hehe, jeg undlod med vilje smiley'en her. Til gengæld mener jeg 3'eren helt alvorligt - jeg har aldrig fattet, at nogle mener, at en fest pr. definition er god, bare fordi de har fået en kæp i øret.

Edited by CoqRouge
Link to comment
Share on other sites

Jeg har stemt +4 gange, da jeg drikker som et svin ;)

Jeg ved godt det ikke gavner min træning, men det er satme sjovt, så må jeg jo bare træne ekstra hårdt... ;)

Jeg har valgt ikke at kvitte drukken lige meget hvad fordi jeg syntes at det er vigtig at beholde de sociale bånd, selvom man træner hårdt... de kan godt være at der er mange kalorier i øl, men de er ikke værrer end dem der f.eks er i svinefedt, søvs og smør og andre ting så jeg tror ikke på at det ville have den store effekt at droppe drukken, selvom din præstion-evne ligge under den man ville have haft hvis man ikke drikker...

men det har jo ingen betydning når man kun træner for masse, så er den vægt man løfter jo ligegyldig... ;)

Link to comment
Share on other sites

4: Al morskab uden alkohol er falsk!

:blink: A`hva ?

Hehe, jeg undlod med vilje smiliey'en her. Til gengæld mener jeg 3'eren helt alvorligt - jeg har aldrig fattet, at nogle mener, at en fest pr. definition er god, bare fordi de har fået en kæp i øret.

Ok nu er jeg med, så er jeg helt enig med dig :)

Link to comment
Share on other sites

Jeg hører også til skaren som sjældent drikker. Det er simpelthen fordi jeg sjældent har lyst. Ved ikke, om jeg ville drikke hvis jeg havde lyst, til trods for træningen, men det ville i hvert fald stadig ikke være tit. Så har to venenr og jeg dog et fast ritual hvert år i sommerferien. Så tager vi i sommerhus i 10 dage, hvor vi drikker løs. Sidst blev det til alkohol for 1000,- :blink:

Link to comment
Share on other sites

Jeg arbejder som bartender, og derfor får jeg tit en øl eller to eller lidt flere.... ;)

Det ville jo være uhøffligt at sige nej tak, når vores gæster byder....

Når folk byder mig plejer jeg at sige jeg gerne vil have en, men da vi ikke må drikke i arbejdstiden vil jeg gerne gemme den til jeg har fri.. men når jeg nu ikke rører alkohol længere tager jeg dem i stedet som drikkepenge... På en god aften kan det give en pæn sjat ;)

Link to comment
Share on other sites

Det er sjældent jeg har lyst til at drikke mig fuld, for jeg hører til den gruppe af mennesker som får skrækkelige tømmermænd... og det er altså knap så sjovt når der bagefter forsvinder 1-2 dage ud af kalenderen fordi man går ved siden af sig selv!! Så der går laaang tid mellem at jeg drikker.

Heldigvis kan man jo sagtens have det sjovt uden at drikke spiritus! :partycrowd:

:) Dipy

Link to comment
Share on other sites

1: Jeg drikker mig aldrig fuld - nægter at tabe kontrol!

2: Jeg drikker en halv flaske vin fredag og lørdag, lidt mere i festligt lag

3: Jeg kan heldigvis godt drikke uden at more mig.

4: Al morskab uden alkohol er falsk!

Hehe, du kan godt drikke uden at more dig ?? :-P

Må da godt nok være en kedelig affære ;-)

Link to comment
Share on other sites

1: Jeg drikker mig aldrig fuld - nægter at tabe kontrol!

2: Jeg drikker en halv flaske vin fredag og lørdag, lidt mere i festligt lag

3: Jeg kan heldigvis godt drikke uden at more mig.

4: Al morskab uden alkohol er falsk!

Hehe, du kan godt drikke uden at more dig ?? :-P

Må da godt nok være en kedelig affære ;-)

:lol: ;)

Link to comment
Share on other sites

Jeg drikker et par gange om måneden, men bliver aldrig så fuld, at jeg ikke ved, hvad jeg laver længere. :)

Men det er sjov med os danskere og alkohol. Jeg har ofte oplevet, at folk bliver decideret stødt, hvis man ikke drikker til en fest. Man er åbenbart specielt, hvis man ikke ønsker at hælde bajer i halsen hver eneste weekend? :blink: Men så'n er det måske ...

Hvad angår det med at gå i byen ædru, så er det en fantastisk oplevelse. Ens score-chancer er forøget tifold, hvis man er nogenlunde ædru, så kan man nemlig komme med alle de smarte moves og replikker, hvor konkurrenterne sidder og snøvler med blanke øjne. :lol:

Helt frem til 1-2g i gymnasiet var jeg ikke meget for at danse med tøserne til fester og så'n, fordi jeg ikke mente, jeg var specielt god til at dance, og alle andre var bedre etc etc. En aften kom jeg dog direkte fra arbejde ned i byen til gutterne, og jeg var derfor 100% ædru. Jeg kan tydeligt huske, at jeg lurede på alle de her "smarte" fyre ude på dansegulvet som jeg tidligere mente var kanon til at danse, og jeg tænkte, at så ringe og elendig danseri kunne jeg aldrig præstere selv om jeg prøvede. Derefter var jeg kurreret for danse-angst. :) Så nu er det altid lækkert at være i byen og få sig en svingom med de søde tøser.

Hr. Kirchebrandt

Edited by Hr.Kirchebrandt
Link to comment
Share on other sites

Det er muligt, at I tror, at det er en skrivefejl. Det er det ikke! - se mit svar til Granhof tidligere. Som jeg ser det, er det helt igennem muligt at drikke og alligevel have en totalt kedelig aften. Det er nok, fordi jeg ikke har ret mange af den slags hæmninger, som alkohol kan få til at gå væk.

Link to comment
Share on other sites

Det er muligt, at I tror, at det er en skrivefejl. Det er det ikke! - se mit svar til Granhof tidligere. Som jeg ser det, er det helt igennem muligt at drikke og alligevel have en totalt kedelig aften. Det er nok, fordi jeg ikke har ret mange af den slags hæmninger, som alkohol kan få til at gå væk.

Hehe, ja okay ;-)

Har jeg også oplevet et par gange... Var nu mere pga. du skrev "heldigvis" :-P

Link to comment
Share on other sites

Jeg har valgt ikke at kvitte drukken lige meget hvad fordi jeg syntes at det er vigtig at beholde de sociale bånd

:blink::unsure:

Og dine sociale bånd ligger i det at drikke, eller hvad?? Det er sgu da sørgeligt :o

Nej, du har misforstået mig.. er ikke skide god til at forklare mig <_<

Det jeg mente var at hvis man får noget at drikke bliver det jo lettere at snakke med andre mennesker man ikke kender.. lære nye folk at kende.

Plus at jeg har ikke tid til at være sammen med vennerne i hver dagen, men kun i weekenden og så ender det sku med at der gå druk i den alligevel...

Link to comment
Share on other sites

Mit gennemsnit er vel 1-2 gange i mdr. Hvor nogle mdr er tørre og andre festet der en del B)

Men jeg holder mig som regel til øl, ihvertfald til forfester da jeg tenderer til at drikke sprut i samme tempo som øl :w00t::tongue:

En kold bajser til aftensmaden er klasse, og det for jeg da< oz engang imellem :)

Ceres Top :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share