Et Shaker projekt


Zoater
 Share

Recommended Posts

Jeg er ved at udvikle en shaker der gerne skulle kunne bruges som et mellemmåltid, en shaker som man kan kalde fuldendt. Toppe af poppen…. B)

Den er under udviklingsfasen og jeg kunne godt bruge nogle råd og gode idéer, ja måske nogle test personer.

Ingredienserne er følgende:

100 g havregryn

400 g mælk, skummet

100 g bærnsymfoni

20 g sukker

30 g vanilje whey pulver

+ægte vanilje

det smager rigtig godt, men det er som om jeg ikke rigtig kan få nedbrudt havregrynene ordentligt i min blender. Nogle gode råd, måske andre der kender til problemet? Det var så slemt at jeg valgte at fryse min blanding ned, så nu må vi se om den også kan bruges til is.

Udover dette vil jeg gerne høre forslag til shakeren, måske idéer til at lave den mere lækker eller gøre den mere ernæringsrigtig i træningssammenhæng?

I skal også være velkomne til at skrive opskrifter , hvis i har fundet den perfekte shaker… :devil:

Link to comment
Share on other sites

Jeg er ved at udvikle en shaker der gerne skulle kunne bruges som et mellemmåltid, en shaker som man kan kalde fuldendt. Toppe af poppen…. B)

Det ville da være rart om du fandt de vises sten. Meeeeeeen jeg tror nu næppe at der findes en shaker/bar eller lign. med betegnelsen "the shaker to end all shakers".

Dit forslag smager sikkert fint (i din mund), men hvad ønsker du at opnå med blandingen? Mest af alt ligner det min morgenmad med alt for meget mælk og samtidig både gjort usund med sukker og kvalmende med vanilje. :lol:

Link to comment
Share on other sites

Hvad er det, der er så saliggørende ved at DRIKKE havregryn. Spis dem dog bare i stedet for. Hvis det var Guds mening at man skulle drikke havregryn, havde han vel gjort dem flydende. Der er ting her i livet, som man ikke bør eksperimentere med.......... :sneaky:

Link to comment
Share on other sites

Tjaa for os der bruger vand i vores shakes mv. så er det liiiiidt kedeligt at spise en skål havregryn med vand alene sq *G* - det skal bare ned i sækken og mætte og ligge der og hygge sig til det bliver fordøjet og smidt ud i kroppen :D

Men ud over det kan jeg ikke se hvad problemer med havregryn i shaken ? - er jeres mund for lille ?*G* bare åbne munden og drik lortet *G*

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share