Hæmmer stramt tøj ens muskelvækst?


humseper
 Share

Recommended Posts

Jeg har engang hørt et udsagn om at guldfisk(koldtvands) skulle vokse efter hvor meget plads de har

Den er vidst god nok. Mange af de akvariefisk der findes i handlen i dag, bliver i naturen ufattelig store (set i forhold) - det kan selvfølgelig skyldes at egenskaberne for små individer er arvlet frem, men jeg tvivler, da vi snakker små fisk på 10-100 g. der i naturen kan veje op til 20-25 kg. Havde selv en Pictus-malle engang - jeg havde den i godt 3 år, og da den døde var den omkring 12 cm lang i et 85 liters akvarie. Ifl. bøgerne er den udvokset ved 2 års-alderen, og har der i naturen oftest en størrelse på omkring 60-80 cm - hvis jeg ikke husker helt forkert. Jeg tror bare de er utroligt adaptive.

/Bellini

Link to comment
Share on other sites

var der ikke en herinde engang, som ville binde stramme snorre i hver ende af kroppen, og derved forsøge, at trække sig selv længere(højere).. sikkert hejder..
´

mener at det var joergen, der sammen med en kammi hægte sig i en ribbe hver dag for at blive længere.

Link to comment
Share on other sites

Mht. spørgsmålet: Jeg mener at jeg har en kopi af en artikel hvori der står noget om bedre udnyttelse af musklen(kraften), især låret, under udøvelse.

Tror ikke det har det store anabole eller katabole effekt mht. stramt tøj, undtagen hvis du går i g-streng B)

Niske

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share