Ryg


pickles
 Share

Recommended Posts

Guest PlayboY

Ja, jeg ville også bare sætte reps op.. Men en for bred ryg tror jeg næppe du har, var det ikke omkring de 69 du vejede? ;)

Men sådan er det jo, jeg kan da huske at jeg for et år siden fik at vide af flere piger de synes jeg var blevet for stor, og der var jeg satme ærgelig i forhold til nu :lol:

Havde vel guns på 33cm eller et eller andet latterligt.. Så lad være at lytte til andre, og kig på hvad du er tilfreds med på din krop ;)

Link to comment
Share on other sites

Havde vel guns på 33cm eller et eller andet latterligt.. Så lad være at lytte til andre, og kig på hvad du er tilfreds med på din krop 

Ikke presse manden da :bigsmile:

Jeg syntes da, det er fint men har nået et mål og ikke vel fortsætte længere :respekt:

Link to comment
Share on other sites

Man kan da sagtens få en bred ryg med DL og Rows...

Ville bare sætte reps op og volumen ned..

joo, men hvis han stadig ønsker en dybere ryg, hvad ville du så ellers foreslå?

En generel sænkning af volumen og lavere intensitet (flere reps) vil næppe gavne i den sammenhæng.

Link to comment
Share on other sites

Man kan da sagtens få en bred ryg med DL og Rows...

Ville bare sætte reps op og volumen ned..

Hvorfor det?

Ville man ikke saenke antallet af saet og antallet af reps, men oege vaegten for at maksimere "densiteten" af musklerne.

Igennem en oeget tonus/muskel haardhed.

Hvad skulle hoeje reps kunne gavne?

Baade rows og doedloeft vil i aller hojeste grad kunne oege bredden, men naar man er "bred nok" handler det vel om at oege kvaliteten af de muskler man allerede har. Via ovenstaaende metode..

Hvis din ryg er blevet bred nok, er der jo en muligned for at arbejde mindre paa dette omraade og dermed laegge mere energi i andre svagere muskelgrupper. Laekkert for dig :)

Link to comment
Share on other sites

Må hellere lige komme på banen her :bigsmile:

Nope, min ryg er ikke "for bred" i den forstand, men jeg har det lidt sådan:

Jeg træner for at styrke min selvtillid, dvs et eller andet sted træner jeg for andres skyld, pigernes. Når de fleste piger så synes jeg er begyndt at blive for bred, så mister jeg interessen i at blive større, da det så ødelægger det jeg prøver at opnå.... Ingen grund til at blive mindre attraktiv end da man startede B)

Desuden er jeg heller ikke selv typen der træner for at blive "stor" i den forstand, men bare prøver at ramme den perfekte balance mellem en "motionskrop" og en "bb-krop", hvis det giver mening :tongue:

Kan du ikke poste et billede af ryggen?

har desværre ikke pt mulighed for det, men skal nok prøve at finde en chance til det!

Link to comment
Share on other sites

dvs et eller andet sted træner jeg for andres skyld, pigernes. Når de fleste piger så synes jeg er begyndt at blive for bred, så mister jeg interessen i at blive større, da det så ødelægger det jeg prøver at opnå.... Ingen grund til at blive mindre attraktiv end da man startede 

:chicken::thumb_down::blink: - ;)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share