En smule træthed...


Currant
 Share

Recommended Posts

Hejsa...

Jeg har i et halvt års tid taget en smule på - ikk så mange kilo ialt... Nu skulle der så gøres noget ved det... Jeg har ikk i det halve år målt eller noteret hvor meget jeg sådan har spist og sådan... Det har været varieret kost i nogenlunde ensartede mængder...

Jeg begyndte så at styrketræne lidt par gange om ugen og konditionstræne på cyklen hver dag... Samtidigt har jeg så sørget for at skifte colaerne ud med rent vand (hver dag) og kaseret smøret... Samt man lige har kuren i baghovedet når man går forbi en åben pose slik eller noget...

Sagen er så at jeg siden da har følt mig en smule træt - ikk meget, men sådan lidt i hverdagen...

Er det et tegn på at jeg er på rette spor (med kalorieunderskud) eller er det et tegn på at jeg simpelthen er for hård ved mig selv?

Jeg har en vægt, men den kan jeg stille mig op på 3 gange i træk og konstatere at jeg vejer et sted mellem 75 og 87 kilo - <_< - såååå!

Mvh

Michael

Link to comment
Share on other sites

Køb dig en ny vægt! Ellers er det jo umuligt at se om dit vægttab går for stærkt.

At du er træt kan jo sagtens skyldes styrketræning + cardio træning. Jeg sover personligt gerne et par timer ekstra natten efter en hård gang styrketræning.

Link to comment
Share on other sites

At du er træt kan jo sagtens skyldes styrketræning + cardio træning. Jeg sover personligt gerne et par timer ekstra natten efter en hård gang styrketræning.

Har det meget at sige for restitutionen, at man sover tilstrækkeligt?

Jeg har gennem de seneste 14 dage været i et pænt søvnunderskud ifht. normalt - det har dog ikke rigtig givet udslag før i de seneste par dage. Min krop virker mat, lidt øm og træt. Jeg holdt endda træningsfri igår, men idag er det næsten lige så slemt, lidt frustrerende når man har en hård omgang intervaltræning forude...- men det er måske bedst helt at lade være?

Når mine skuldre og det øverste af mine arme stadig ømme fra i styrketræningen i forgårs, sker der så noget ved, at jeg træner de samme muskelgrupper igen idag?

Link to comment
Share on other sites

Når mine skuldre og det øverste af mine arme stadig ømme fra i styrketræningen i forgårs, sker der så noget ved, at jeg træner de samme muskelgrupper igen idag?

Personlligt ville jeg ikke træne de samme muskel grupper som jeg lige havdet trænet.

tag nogle som er friske =)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share