Damn


pickles
 Share

Recommended Posts

ej det er sku for tidligt efter min mening. :angry:

En dreng i den alder kan ikke selv vælge og er helt sikkert blevet presset til det, er sku forkert.

fair nok at unge selv vælger det, men nægter sku at tro at en 6 årig selv siger: hva jeg tror sku jeg vil starte og BB.

jeg startede selv da jeg var 13 hvor valget 100% var mit eget, sådan så jeg helst det var alle steder.

ReneBL

Du kan godt have ret i at det var forældre der i første omgang satte ham igang med at træne, men det er vel ikke være end at sende ens 6 årig dreng afsted til fodboldt (eller en eller anden sport, for den sags skyld)? Jeg tror at han selv med tiden er blevet bidt af det.

Jeg har set et klip med ham fra >Ripley's believe it or not< - hvori han fortæller om Arnold S. og Jackie Chan, som er han favorit skuespillere. Derfor vil han genre træne og dyrke kampsport .. Han siger noget ala: "I want to grow.. I want to be strong like my father and mother.." også.

Kom ikke og påstå at de også har tvunget ham til at sige det.. ?

Efter min overbevisning, så hænger styrketræning sammen med et ideal. At man gerne vil være større, og leve op til nogle ting, at få selvtillid, osv. - derfor er det nok så ubredt blandt unge og voksne mennesker. Jeg synes ikke børn behøver at bekymre sig om den verden i så ung en alder! De skal lege og spiller fodbold og gøre hvad der interesserer dem, med deres kammerater. Jeg kender ikke mange 6 årige drenge der ser det sjove i at gå ned og løfte nogle kilo i det lokale center for at få større muller...

Link to comment
Share on other sites

Anton: jeg kan ikke helt forstå den holdning du har. en dreng i den alder kan umuligt have haft det ønske selv, og grunden til han siger det du citere, vil efter min overbevisning være at han ligesom er blevet "påduttet" de ideer.

Anders: enig

Må forresten lære at bruge quote engang ;)

Link to comment
Share on other sites

Jeg har svært ved at tro på at det er sundt at dyrke den træning i den alder for ham... godt nok er det sundt for børn at styrketræne, men nok ikke i det omfang som han gør det... Jeg så ham også engang i fjernsynet... det er lidt skræmmende at han får lov i det omfang som han træner...

Som sagt så tror jeg ikke det er sundt!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share