Meta-Burn


FujiChrash
 Share

Recommended Posts

tp> det lyder ikke somom at det er personlig erfaring du snakker ud fra??

For det forholder sig altså ikke sådan som du siger, heller ikke selvom "buzzen" fader med tiden. Hvis du vænner din krop til at have det ekstra energi overskud under træningen, så mangler du det altså når du stopper. Og grunden til at "buzzen" fader, er jo netop at din krop vænner sig til den ekstra energi, det er ikke et udtryk for at den ekstra energi ikke længere er der!!

Uden yderligere sammenligning, kan jeg da underbygge det med et eksempel alle ved er korrekt. Tag fx. en heroin misbruger. De første gange han/hun tog stoffet var det fedt, og rusen var der. Efter noget tid, behøves heroinen for at ku fungere normalt. Der er altså ikke længere tale om en "buzz" når de skyder heroin. Men ifølge din "teori" skulle vedkommende altså bare ku stoppe med heroin, da "effekten jo fader"??

Ved godt at TP ikke har noget tilfældes med heroin, men det er et eksempel som udmærket illustrerer min pointe.

Tro mig, man VIL mangle den energi når man stopper igen. Hvis TP bruges som "boost", så bør det bestemt ikke ske hver gang.........!!!

Link to comment
Share on other sites

Under normal diæt har jeg ingen probs med at sætte mig op til træning, i misforstå pointen ved at bruge TP for mit vedkommende - jeg gør brug af ECA stack, til at hæve forbrændingen mens jeg er på min diæt - bruger det slet ikke fordi jeg er for doven til at træne, er rent performance det her :-)

Skal dog ikke undsige mig, at der foreligger en lille procentdel af brugen til at yde den ekstra energi jeg skal bruge for at kører 20 mins interval cykling efter træning :)

Link to comment
Share on other sites

Bastardo: hvis du er i tvivl var det ikke vendt mod dig, i og med jeg ikke kender dig kan jeg jo ikke vide om du har dette problem. Jeg ville bare sætte spørgsmål til atomnissens "afhængighedsteori". TP (eca) har ifølge div. undersøgelser ikke mere forbrændingseffekt end ca. 3%, så der er ikke det store at bruge det til her, det er den appetit nedsættende virkning der tæller mest (hvilket kan være et problem når du stopper).

Link to comment
Share on other sites

hehe jeg kører en form for ckd-diæt så jeg er sådan set uoplagt 24/7
og kroppen går lidt kold over kun at få 40-50 gr kulhydrat om dagen og max 2400-2500 kcal
Behøver du virkelig spørge hvad der er galt med din diæt????? :lol:

Din fedt % er på 18!! Det er hverken særlig højt og bestemt ikke livstruende, så du behøver at bruge kemi!!... Det er (IMO) total mangel på selvdiciplin, hvis du skal bruge kemi til at tabe dig!

Det var da lige godt sørens, som du går og små bitcher for tiden :bigsmile:

Total mangel på selvdisciplin si'r du :unsure: :4whistling:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share