Ben sover efter løb


al900
 Share

Recommended Posts

Jeg har det sidste års tid oplevet at mit venstre ben falder i søvne efter/under løb så jeg har droppet at løbe langet og holder mig nu kun til små strækning på omkring de 5 km, men selv ved de små turer har jeg oplevet at benet falder i søvne.

Det er ikke mine sko som klemmer da de næsten ikke er bundet, og jeg har skiftet dem ud fornyrligt uden at jeg har kunne mærke en bedring/forvering.

Jeg er heller ikke en nybegynder inden for løb, har snart løbet mere eller mindre i 15 år og det er første gang jeg oplever dette.

Link to comment
Share on other sites

Min ven har haft samme problem da vi løb sammen, han var platfodet, og han beskrev det god nok som han fik ond i anklen og så hans ben begyndt at sove, nogle gange sov det kun, altsår prikken i benet.

Hans arbejde kører med sådan noget motion hvor de bliver filmet når de løber på bånd og der efter få de nogle sko der passer præsis til dem, og deres løbe måde, efter han har fået de sko har han ikke haft problemer.

så prøv nogle ordentlige løbesko, kan være de er slit ned eller affjedringen er dårlig.

Ved ikke om det er dit problem, men jeg ville da bare lige sige hvad der var med min ven =)

Håber det hjælper!

Der er nemlig ikke noget mere ireterende end at man ikke kan løbe uden smerte!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share