Omkring 10 øl


TimGun
 Share

Recommended Posts

Det er så ikke taget rent ud fra alkoholen... Men er nu oz lidt mistroisk over for de tal der 

De g. alkohol de for frem passer da vist ikke lige helt(hvis det da holder at 1ml = 1g)...

Alkohols massefylde er knap 0,8.

1 g alkohol indeholder 30 Kj.

1 alm øl indeholder ca 12 g alkohol som regnes for en genstand.

2 cl sprut svarer ikke til en genstand selvom mange tror det. Der skal ca 4 cl sprut til.

De KCAL der er i øl og sprut stammer vel hovedsageligt fra den rene alkohol

Der er også kulhydrater i en øl.

Edited by Stubbe
Link to comment
Share on other sites

Uanset, hvis man drikker sprut habituelt skal man IKKE klage i diverse fora over man ikke kan smide vægt. Så skal man holde sin k... indtil man får sine prioriteter udredt. Man kan ikke få i pose og sæk(ken).

Det var dagens sure(ste) indlæg :devil:

Edited by jsc
Link to comment
Share on other sites

Fuck så har jeg haft mega kalorieoverskud, når jeg har sat på den engelske pub i esbjerg  :pint:

OT: Hvor ligger den engelske? Nu kalder du vel ikke Paddy for engelsk vel :w00t: ;)

Og så lige en tur på madexpressen og så behøver man vist ikke flere kcal den weekend B)

De engelske ligger nede for enden af kongensgade, nede ved jernbanegade.

Link to comment
Share on other sites

Det er jo forfærdeligt at læse!

På en weekend ryger der vel en kasse?

12 fredag og 12 lørdag..

og når man skal være godt stiv, ryger der vel en små 20 stykker. hvis man drikker tubog/carlsberg.

Når man er blevet vant til blå cola (Ceres royal), er de 4.6% jo ren sodavand!

:-( men efter jeg er begyndt at styrketræne/løbe hverdagen (1 dag om ugen er der fridag). kan jeg da se at mine muskler kommer mere frem. (fedt % falder).

Så helt giftige kan de grønne væsner jo ikke være=)

Link to comment
Share on other sites

jaja hvis der er fest! hvis man skal i byen. er det normalt 10 af de blå (ceres royal).

tuborg er det nærmere 12-15...

fest ryger der sku over en kasse=) festen starter normalt kl 18 med vennerne med mad osv. og slutter kl 10 næste morgen =)

Man har sku ikke godt af det =( men DAMN der smager godt det pis!

så hellere leve af havregryn og ris den næste uge og drikke sig bang bardaci ugen efter :-P

Link to comment
Share on other sites

12 bajsere

Total ltr: 3,96 * 390kcal = 1544,4kcal :w00t:  :tongue:

Tja, hvis man skifter en enkelt big mac menu og en pose matadormix ud med 12 øl, så er man pludselig i energiunderskud. Og jeg véd nemlig godt, hvad jeg ville vælge...

Forresten kan man jo bare droppe aftensmaden fredag og lørdag - så går det sikkert lige op, og effekten er også mærkbart større på tom mave

:beerchug: => :dead: => :puke2:

Edited by Sindbad
Link to comment
Share on other sites

Aiiiiiieeee.....der er jeg så ikke helt enig når vi snakker om snaps - det gode humør og snaps følges sjældent ad - snaps går lige i handskerne, det er noget fanden har skabt.

Det oplever jeg også mange der siger, men tror du ikke, det har mere med stemningen at gøre, og så mængderne/hastigheden det drikkes med? Ved en julefrokost ryger snapsen ofte meget hurtigt ned, så folk bliver meget hurtigt meget stive i forhold til en normal bytur.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share