"Pine"-bænken


Klami
 Share

Recommended Posts

Jeg var presset HELT i bund da jeg tog 5x5 i uge 4 af Hatfield... Er der nogle gode råd til hvordan man klare 5x6-delen? :devil::devil::devil:

Altså kreatin, at spise meget og få nok søvn giver vel sig selv, men er det bedst at træne morgen eller aften?

Link to comment
Share on other sites

nu har jeg ikke prøvet Hatfields men kunne det tænke sig at man kunne bruge breathing rep teknikken ?

når du er flad holden du vægten i lockout men du tager 3 - 4 dybe ind/ud åndinger og så spænder op igen. det har virker for mig i SHeiko hvor det til tider også kan være umenneskeligt hårdt :devil:

og naturligvis også som growing siger :)

Link to comment
Share on other sites

For mig er det meget psykisk. Da jeg gennemførte hatfield i dødløft, var det sindsygt hårdt allerede ved 5*5, men jeg brugte en hel uge på at overbevise mig om at det kunne lade sig gøre og så lykkes det sgu :) Men æde en masse og sætte sig op psykisk er for mig alfa omega.

Link to comment
Share on other sites

Tror der er stor forskel på dødløft og bænkpres, når det kommer til "vilje" for at gennemføre. Synes det er utrolig svært at fighte i bænkpressen, enten er den der, eller også er den der ikke. Handler meget om at ramme den perfekte linje. Det er noget helt andet i fx dødløft, hvor jeg ofte synes, at man virkelig kan fighte en 5 - 10 kg over ens "evner"

mht at klare 5x6 ugen handler det bare om at sætte sit max tilpas lavt, til at man kan gennemføre uden at brænde CNS helt af.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share