Svansø Frugtgrød


Dubai
 Share

Recommended Posts

fra KvicklyExtra, 3 pakker for 30 kr. Visse af varianterne indeholder kun 7% procent kulhydrat. Ser lovende ud, men har ikke smagt dem endnu. Nettos frugtgrød (som jeg mener at have set) er nok billigere, men ved ikke hvad kulhydratindholdet er?

Dubai

Link to comment
Share on other sites

Har I også KvicklyExtra i Dubai?  :unsure:

Jeg er lige nu i DK og muntrer mig i en verden, der ikke er overfyldt med KFC og Pizza Hut :lol:

Har smagt grøden (jordbær), den er ganske god som snack efter min mening. Og så får jeg jo også lidt vand den vej!!! :bigsmile:

Dubai

Link to comment
Share on other sites

Jeg er ekspert i svansø frugtgrød ... spiser nok ca. 500g om dagen :bigsmile: Elsker især abrikos varianten.

Deres grød er mere fast (stivet) i det end andre mærker jeg har prøvet. Det kan jeg godt li. Desuden er den mindre sød end andre mærker også (føtex bla. har flere mærker).

Svansø's kalorielette grød er jeg ikke meget for. Generelt synes jeg sukkerfrit / kalorielet smager forfærdentligt. Meget kunstig smag, lidt ligesom cola light vs cola.

I Svansø abrikosgrød eller jordbærgrød er der 25g kulhydrat per 100g og 110kcal.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er ekspert i svansø frugtgrød ... spiser nok ca. 500g om dagen  :bigsmile: Elsker især abrikos varianten.

Deres grød er mere fast (stivet) i det end andre mærker jeg har prøvet. Det kan jeg godt li. Desuden er den mindre sød end andre mærker også (føtex bla. har flere mærker).

Svansø's kalorielette grød er jeg ikke meget for. Generelt synes jeg sukkerfrit / kalorielet smager forfærdentligt. Meget kunstig smag, lidt ligesom cola light vs cola.

I Svansø abrikosgrød eller jordbærgrød er der 25g kulhydrat per 100g og 110kcal.

Enig med dig i at den er tykkere. Jeg har ikke noget problem med den kalorielette version, der er kun 7g kulhydrat pr. 100 g i modsætning til de 25 g, du nævner. Men det kommer jo også fra én, der gerne skulle miste lidt massefylde :lol:

Og så har jeg opdaget Aldi's cola light (forestiller mig storm af protester her :w00t: ). I DK er sådan noget coca cola jo ret dyrt, så jeg satte mig for at teste billig-udgaven. Jeg blev positivt overrasket, og den koster vist 7 kr. for 1½ liter.

Har godt set marmeladen, der er vist også ok frugt i i sammenligning med andre. Tror jeg så 50-55 g. pr. 100 g. marmelade (stadig lidt skræmmende :blink: ).

Habibi, Inshallah og yallah. Det er vist mit arabiske ordforråd. Meget pinligt :unsure:

Dubai

Link to comment
Share on other sites

Det ved jeg faktisk ikke, Lea. Kommer nok an på hvor stor supermarkedet er. Men ved dåseting og andet der ikke skal på køl, er nok et godt bud.

Og så lige endnu en opdagelse: Sukkerfri gajoler! Udover den klassiske gule kan jeg anbefale PROPOLIS og SOLBÆR. Naturligvis i moderate mængder, men alligevel!

Dubai

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share