Muskler uden at se fed ud


EPHO
 Share

Recommended Posts

Hej Alle her på Mol

Jeg har trænet i snart 6 mdr hver anden dag. Og har gjort rimeligt fremskridt. Siden jeg startede har jeg taget næsten 10kg på, mest i muskler men også noget i fedt. Derfor er jeg kommet til at have lidt fedt på siderne og rundt om maven. Skyldes nok at jeg har spist rimeligt meget hver dag. Derfor:

Hvordan skal man tabe det overskydende fedt der sidder på kroppen?

Vil gerne se lidt mere markeret ud.

Desuden drikker jeg proteindrik 1-2 om dagen kommer an på om jeg har trænet den dag eller ej. Skal jeg droppe protein drikken for en periode. Spiser kød næsten hver dag.

Mine mål lige nu er:

Højde 191

Vægt 88

Link to comment
Share on other sites

Den korte version er: Kcal-underskud.

Regn dit ligevægtsindtag ud (link) og træk 4-600 Kcal fra pr. dag = dit cutte-indtag.

Mål, vej og registrer alt hvad du spiser (link) så du er sikker på at "kuren" følges. Du kan godt leve af Wienerbrød, bare du er i kcal-underskud. Er dog lidt usundt i længden.

Fornægt din madglade og alkoholforbrugende livsstil i 10-12 uger og du vil se flotte resultater. Måske en smule for sent til at nå det til denne sommer, men vi kan håbe på en varm august-september periode, hvor skjorten også kan smides.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share