Hjemme center


cYRAx
 Share

Recommended Posts

Ja, jeg skal til at lave mig et hjemme center, så har lige nogle spørgsmål..

Hvor langt kan man komme med :

Kettler DELTA 100, mulighed for bencurl og squat (Kan ses her)

Chin bar

Dips stativ

Dødløft platform

barbell + skiver

dumbbell + skiver

Edited by cYRAx
Link to comment
Share on other sites

Du kan komme rigtigt langt, der der jo er et hav af øvelser. 50kg hjemme i stuen vejer jo bekendt det samme som 50kg nede i et center ;)

Kabelmaskiner som du nævner er skam ikke dårlige - men det er ikke en nødvendighed med alt det snorretræk for at opnå resultater.

Jeg ville dog seriøst også overveje en chinbar.

Kim S

Link to comment
Share on other sites

Så kan du komme ligeså langt som i hvilket som helst center. Hvis du har en bænk, dødløft og squat-mulighed, samt dips og chin + håndvægte.

Du kan lave ALLE de gode basisøvelser.

Det eneste der til tider kan halte lidt er måske mavetræning. :unsure:

Link to comment
Share on other sites

kan efter min mening godt undvære bænken hvis du ikk har plads nok, det har jeg ikk

Der bliver gjørt et rum på loftet som jeg skal bruge til fitness rum, så plads er der nok af.

Hvad bruger du så hvis du ikke har en bænk ?

Link to comment
Share on other sites

kan efter min mening godt undvære bænken hvis du ikk har plads nok, det har jeg ikk

Der bliver gjørt et rum på loftet som jeg skal bruge til fitness rum, så plads er der nok af.

Hvad bruger du så hvis du ikke har en bænk ?

hej

Jeg har heller ingen bænk, kører pres over hovedet og dips og lign i stedet for øvelser på bænk og det er ganske udemærket og alt efter hvad du træner for måske endda bedre

Link to comment
Share on other sites

Det eneste der til tider kan halte lidt er måske mavetræning.  :unsure:

Incline Crunches samt Dragon flags kan sagtens laves ved brug af bænk, så der er flere fordele ved at have en bænk - hælder nok til at den er svær at undvære men selvfølgelig ikke umuligt at træne uden.

Uden bænk må en del øvelser vælges fra - om man kan leve med det er nok individuelt.

Kim S

Edited by Kim S
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share