Udseende


TigerDyr
 Share

  

57 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

min kæreste går rigmelig meget op i sit udseende, men det er jo ikke nødvendigvis ment som at hun træner i center ligeså ofte!  Det kan jo også være med at hun passer på hvad hun spiser, osv. :)

 Det er mere det sidste min kæreste gør, selvom det da sker at hun træner i centeret. Og om foråret løber hun da også udenfor.........

Jeg syntes bare at min "ligeså meget som jeg" besvarelse, skulle ha lidt fyld med.... :)

Link to comment
Share on other sites

min kæreste går rigmelig meget op i sit udseende, men det er jo ikke nødvendigvis ment som at hun træner i center ligeså ofte!  Det kan jo også være med at hun passer på hvad hun spiser, osv. :)

Det var faktisk også sådan spørgsmålet var ment - så faktisk har du svaret lige efter hensigten :)

At gå op i sit udseenede er træning - men også alt muligt andet som makeup, mad, tøj osv.

Link to comment
Share on other sites

Oh my god, der er sgu ikke mange herinde der har en kæreste hva!!! Hvad er grunden mon. Er i så bredskuldrede at det modsatte køn løber skrigende bort eller er det bare tiden det kniber med.

Må nok indrømme at det til tider kan være lidt belasende at have en kæreste som ikke lige synes at man skal bruge så meget tid på at træne spise etc. Slet ikke når man bliver jaget fra hus og hjem når man er ved at lave en tun sandwich :) Jeg kan sgu da ikke gøre for at det lugter af #?&%#%

Link to comment
Share on other sites

Gaaaaaaab, tænk at der stadig findes nogen som siger "Jeg har ikke tid......" Det er den tyndeste kop te, der nogensinde er brygget, for hvem har ikke tid hvis Jennifer Lopez, Anastacia eller din helt egen drømmepige kom forbi!

Man må gerne være ærlig ik´...... Eller er det for svært når man skal bevare stoltheden?

Zorba * Smiler lidt...... *

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share