Danmark - Sverige


devito
 Share

Hvad ender kampen?  

49 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Jeg er sgu lidt nervøs overfor, hvordan det danske forsvar vil dæmme op for Zlatan og Henke. ;)

Jeg tror det bliver en kamp med mange mål, da svenskerne har et uhyggeligt stærkt angreb og et relativt svagt forsvar, her tænker jeg specielt på deres backs.

Edited by Squatfather
Link to comment
Share on other sites

Det bliver 2-0 til danmark. Hvis man tager spillerne og sætter op overfor hinanden tror jeg at vi ender uafgjort, måske med et lille plus til sverige. Men som hold er der ingen tvivl om at Danmark er Sverige - ligesom alle andre hold til slutrunden - overlegne.

M.a.o: hvis Danmark for kollektivet til at fungere så bliver det 2-0.

Link to comment
Share on other sites

Men som hold er der ingen tvivl om at Danmark er Sverige - ligesom alle andre hold til slutrunden - overlegne.

Ja ja spis nu brød til...

Er bange for en svensk sejr, men det bliver en meget lige kamp. Hvis vi får scoret på vores chancer er der gode muligheder, det samme for sverige.

Link to comment
Share on other sites

Hvor er 2-2 muligheden :lol: med dette resultat går begge hold videre uanset hvad.

Sí, men nu skal italien jo også lige vinde først... For hvis de ikke gør det kan det jo være total ligemeget hvad vi laver...

Man kan jo kun lave 10 muligheder i poll'en så 2-2 er under andet :) men vi lukker sgu ik 2 mål ind :devil:

Link to comment
Share on other sites

Man kan jo kun lave 10 muligheder i poll'en så 2-2 er under andet :)  men vi lukker sgu ik 2 mål ind :devil:

Men man kunne jo lade være med at give muligheden 1-1 to gange. ;) :tongue:

Umiddelbart nej, den kan jo både blive 1-1 til Danmark og Sverige.....eller... :blink::unsure::tongue: :) :lol:

Link to comment
Share on other sites

[Men man kunne jo lade være med at give muligheden 1-1 to gange. ;) :tongue:

DOh' :lol:

En smutter...

Så et eller andet sted i TV at martin jørgensen har en pølsevogn til at stå nede i portugal B) men hvor fedt er det når han ik må få nogen.... Kan være han snige rsig ud om nattet og nupper en død med brød ;)

Link to comment
Share on other sites

så lige interwievet med en engelsk kommentator på svensk tv. han sagde man bare skulle sparke til grønkjær så hylede han, han var vist ikke til dansk fodbold det fjols vi skal bare vise de svenskere skal vi, også den såkaldte engelske expert :argue:

3-1 danmark mark my words

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share