Taldknupper( ? )


pickles
 Share

Recommended Posts

Her forleden dag "hoppede" der en lille hvid ting ud af min ryg! mindede mest af alt om en lillebitte sten, dog lidt blød i det.

Den havde startet som noget der lignede en bums, men eftersom det efter noget tid virkede som om der var noget derinde, så fik jeg min mor til at kigge på den! Hop sagde det, og ude var den!

Jeg spurgte lidt omkring, og ingen vidste rigtigt hvad det var! Det eneste bud jeg endnu har fået, gode bud i hvert fald udover forslag som rumvæsner, onde ånder osv, er at det er en "tald-knup"?! :blink: Nogle der kender noget til sådan noget ?

Link to comment
Share on other sites

Mon ikke der menes talg-knopper? aka bumser?

De kommer så vidt jeg ved både med flydende og fast indhold  ;)

Meget muligt :) Har ingen idé om det, men fik bare en lille overraskelse over den lille hvide satan :tongue:

Talg-knopper lyder som et fornuftigt bud. Jeg har selv haft en i hovedbunden, som skulle skæres væk, med efterfølgende sygning med 5 sting, så de er ikke altid lutter "lagkage"... :cry:

Link to comment
Share on other sites

der er mange bud på hvad talgknopper er..

Min læge (da jeg lider meget under det) siger de kommer når du sveder og porrerne i kroppen i lukker op så sveden kan komme ud. Det danner disse små gespenser.

De kommer så ud senere...

og det er ikke bumser..

Bumser er et sted på kroppen der er gået betændelse i (iflg lægen)

Det er groft skåret ud og der er sikkert masser af detaljer jeg ikke kan huske..

Link to comment
Share on other sites

JEC << det har jeg osse prøvet. Min læge kaldte det en godartet cyste. En lille hårsæk, som var gået grassat og ophobet væske. Virkelig delikat.

Det er rigtigt nu du skriver det, det mumlede ham kirugen også noget om, han virkede dog mere optaget af at studere "fænomenet" i mit baghoved end at sætte mig ind i hvad der foregik... :unsure:

Men væk kom den, og nu er der ikke andet end et lille ar, som dog er irreterende nok i og med at jeg ikke er super langhåret... <_<

Link to comment
Share on other sites

JEC << det har jeg osse prøvet. Min læge kaldte det en godartet cyste. En lille hårsæk, som var gået grassat og ophobet væske. Virkelig delikat.

Det er rigtigt nu du skriver det, det mumlede ham kirugen også noget om, han virkede dog mere optaget af at studere "fænomenet" i mit baghoved end at sætte mig ind i hvad der foregik... :unsure:

Men væk kom den, og nu er der ikke andet end et lille ar, som dog er irreterende nok i og med at jeg ikke er super langhåret... <_<

Så er der basis for at skabe en god historie om din tid i fremmedlegionen eller dengang, du stoppede en bande bankrøvere. Du har arret som bevis!

Link to comment
Share on other sites

JEC << det har jeg osse prøvet. Min læge kaldte det en godartet cyste. En lille hårsæk, som var gået grassat og ophobet væske. Virkelig delikat.

Det er rigtigt nu du skriver det, det mumlede ham kirugen også noget om, han virkede dog mere optaget af at studere "fænomenet" i mit baghoved end at sætte mig ind i hvad der foregik... :unsure:

Men væk kom den, og nu er der ikke andet end et lille ar, som dog er irreterende nok i og med at jeg ikke er super langhåret... <_<

Så er der basis for at skabe en god historie om din tid i fremmedlegionen eller dengang, du stoppede en bande bankrøvere. Du har arret som bevis!

ahhh, så stort er arret (desværre) ikke - jeg har ellers prøvet at bevæge ud i noget med en flaske i hovedet eller lign., men så har folk en tendens til at sige at "det må da være en af de der miniature flasker"... <_<

Så jeg har valgt at holde mig til sandheden, men den med fremmedlegionen, kunne måske benyttes...., så mangler jeg bare en talgknop i panden, og et par stykker til i hovedbunden (7-9-13) .... :lol: :lol: :lol:

Link to comment
Share on other sites

Så jeg har valgt at holde mig til sandheden, men den med fremmedlegionen, kunne måske benyttes...., så mangler jeg bare en talgknop i panden, og et par stykker til i hovedbunden (7-9-13) .... :lol: :lol: :lol:

Hvis "kuglen" ikke er blevet fjernet, har du også undskyldninger for din ædru opførsel. :lol:

'Pyt

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share