Aftenens kamp!


SimonV
 Share

Recommended Posts

helved en skam frankrig ik gik videre..!!! kan ik tåle at et hold der spiller deffensivt går videre!!!!!!! HADER DET!!!!!!!!!!!!!

Synes det er det fedeste der nogensinde er sket i fodbold. Italien, Tyskland og Frankrig er ude. Bedre kan det umuligt blive!

Jo, Sverige kan vinde EM.

'Pyt

Link to comment
Share on other sites

jaaah, det kan godt være det er fortjent.. Men det biver sq da værre for os seere.: Det synes jeg i hvert fald

Det er da kun hvis begge hold spiller sådan eller det ene ikke formår at åbne spillet. Portugal formåede da at åbne for spillet i går på trods af den engelske defensive taktik efter udskiftningerne.

'Pyt

Link to comment
Share on other sites

Kender I det der med at have en god fornemmelse i maven.

Jeg tror det bliver et drøn af en kamp mod Tjekkiet - og at vi løber med sejren. Og så venter Grækenland - og de har ikke en chance mod os. :D

Mao: Finalen er serveret til os. Danmark-Holland - endnu etbrag, hvor sejren kan gå begge veje. :)

Link to comment
Share on other sites

Nu skal I ikke rakke grækerne for meget ned. Deres spillestil minder faktisk utroligt meget om den Danmark praktiserede ved EM 92. De står utroligt diciplineret i defensiven og er rimligt skarpe i deres kontraspil. I aften havde de vel nærmest flest afslutninger inden for målrammen. Jeg syntes Rehagel forstår, at få det optimale ud af det spillermateriale han har til rådighed.

Link to comment
Share on other sites

Rimelig kedelig kamp på nær de sidste 20 minutter. Grækenland stod stærkt defensivt og Franskmændende spillede for langsomt til at åbne det Græske forsvar. Frankrig begyndte dog at skabe et par chancer efter indskiftningen af Wiltord, som gav noget pres fra højrefløjen. Alt i alt var det egentligt lidt ufortjent at Grækenland vandt, de havde kun en chance i anden halvleg og den scorede de på. På den anden side skuffede Frankrig mig meget, de havde en masse gode spillere men var inkompetente. Jeg kan ikke forstå at man ikke bruger Zidane hvor han er bedst lige bag den forreste angriber??? En stjernespiller som Trezequet stod jo nærmest bare i vejen for de andre.

Semifinalerne so far

Portugal - Holland/Sverige

Grækenland - Danmark/Tjekkiet.

Det ville være Total Viking Power med en finale mellem Danmark og Sverige :viking:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share