Dansker #5 i EM i BB 1996!


JohnJohn
 Share

Recommended Posts

Mødte en bodybuilder nede i centret idag...

Han havde trænet seriøst i 15 år og blev i 1996 #5 til EM i BB! Dengang vejede han ind til 113kg hvor de fleste andre deltagere lå på omkring 103-105kg, rimelig puny ift. til ham :w00t:

Hans måde at træne på var at omkring 2-3 øvelser per gang og så brænde sig ud i dem. Det var ikke fullbody...

Virkede lidt vildt at vokse så meget på sådan et program..

Når han bulkede fyrede han kcal op på 8000kcal per dag, rimelig vildt. Lige nu kører han en diæt for at blive hakket igen!

Hans ven som han har hjulpet/rådgivet vejer 130kg hakket, men han har ifølge ham også krudtet den... :thumb_down:

Han var ellers flink og hjælpe nogle andre med squatten og forklare dem ikke at køre alt det vægtræs -- ''HELLERE ORDENLIGT STIL END PARTIELLE SQUATS!!!" var hans vise ord :)

For at komme tilbage til mit spørgsmål..

Nogle der ved hvem det drejer sig om!?

mvh. John

Edited by JohnJohn
Link to comment
Share on other sites

Findes der egentlig et website hvor man kan se placeringer i DM / EM / VM helt tilbage fra start 90'erne ?

Ikke mig bekendt, men man kan maile til forbundet (DBFF) og spørge. Ellers var det måske en ide at spørge manden selv ;) :lol:

Ser man det... den store BB'er kender ikke til listen ;)

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Findes der egentlig et website hvor man kan se placeringer i DM / EM / VM helt tilbage fra start 90'erne ?

Ikke mig bekendt, men man kan maile til forbundet (DBFF) og spørge. Ellers var det måske en ide at spørge manden selv ;) :lol:

Ser man det... den store BB'er kan ikke til listen ;)

Nope, den må jeg æde :bblush:

J-J>

Hehe, 130kg ville være meget godt, med mindre han er over 2m høj :lol: Måske det er Ronnie C, der er hans makker :o :unsure: :lol:

Link to comment
Share on other sites

Findes der egentlig et website hvor man kan se placeringer i DM / EM / VM helt tilbage fra start 90'erne ?

Ikke mig bekendt, men man kan maile til forbundet (DBFF) og spørge. Ellers var det måske en ide at spørge manden selv ;) :lol:

Ser man det... den store BB'er kan ikke til listen ;)

Nope, den må jeg æde :bblush:

Du har vist meget at lære endnu min ven :tongue:

.... men englen kan nu lære dig det meste ;)

Link to comment
Share on other sites

Hvad med WABBA ? (der er vist en der er LIDT bedre til at søge end jeg er - fordi jeg kan ikke finde sådanne resultatlister)

Under WABBA EM foreligger der ikke nogle lister for år 96 så der er meget vel en mulighed!!

Link to comment
Share on other sites

JohnJohn> :) - få hans navn, og evt. hvilket forbund han stillede op i - så burde der være noget at gå efter jo.

PS: hvem er egentlig den mandelige dansker der har placeret sig bedst på den internationale scene (BB, ikke fitness) ?

Edited by EverLast
Link to comment
Share on other sites

Tror ikke det er kim han mener. Er ihvertfald mange år siden han stillede op.

Der var 2 fra Frederiksværk der stillede op sidste år. Nikolaj, som vandt +90 eller hvad den nu hedder, pga Sune blev diskvalificeret og så Morten der stillede op i en lidt lavere klasse.

Link to comment
Share on other sites

Tror ikke det er kim han mener. Er ihvertfald mange år siden han stillede op.

Der var 2 fra Frederiksværk der stillede op sidste år. Nikolaj, som vandt +90 eller hvad den nu hedder, pga Sune blev diskvalificeret og så Morten der stillede op i en lidt lavere klasse.

:bigsmile: jeg skrev jo også netop at det ikk var kim og at det var mange år siden han havde stillet op

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share