Ranglister


jfk
 Share

Recommended Posts

Tillykke med det

men der er nu da en lille fyr der er foran

1 06 Nov 2003 USA1969M1 Mike DANFORTH USA 82.5kg 325.0kg* R 217.7 not-tested

2 12 May 1985 DEN1960M1 Frank JøRGENSEN DEN 118.0kg 372.5kg R 215.0 not-tested

Syntes nu heller ikke du har gjort opmærksom på dit lille uheld.

Link to comment
Share on other sites

Hmm... Mangler der ikke noget, Frank?  ;)
Syntes nu heller ikke du har gjort opmærksom på dit lille uheld.

Hold nu op med det der. Især dig Klaus, hver gang Frank poster et indlæg, skal vi altid høre spydige bemærkninger fra din side. Det er efterhånden et konstant irritationsmoment.

Kort og godt, hold din dårlige ånde for dig selv.

Edited by AGV
Link to comment
Share on other sites

AGV>> Jeg har nu tænkt en del over det, og jeg kan ikke umiddelbart komme i tanke om noget der interesserer mig mindre end din mening.

Det er vel validt nok at efterlyse de positive dopingtests på en liste, hvor Frank skilter med de negative - men bekvemt nok har udeladt de positive.

Link to comment
Share on other sites

AGV>> Jeg har nu tænkt en del over det, og jeg kan ikke umiddelbart komme i tanke om noget der interesserer mig mindre end din mening.
Ovenstående er blot personfnidder, og indeholder ikke noget af værdi, hvorfor jeg hastigt vil hoppe videre til anden del af dit indlæg.
Det er vel validt nok at efterlyse de positive dopingtests på en liste, hvor Frank skilter med de negative - men bekvemt nok har udeladt de positive.

Det er jeg ikke uenig med dig i, men når jeg alligevel omtaler det som et "irritationmoment" er det fordi du gør HVER gang Frank udtaler sig om sine præstationer/løft.

Det er ikke nødvendigt, tro mig, alle er allerede klar over din mening om Franks præstationer :lol:

P.S. Du havde for ikke så længe siden en medlemstittel der hed, "træt af den hvide abe", efterhånden overvejer jeg en ligende titel. ;)

Ovenstående er naturligvis sagt med et klimt i øjet, selvom du måske burde feje foran egen dør.

Link to comment
Share on other sites

AGV

Hvis du nu havde klikket ind på siden JFK linker til og læst hvad der står øverst:

ABOUT

The Athlete ID website provides an online database for sportsmen and women to record their personal profiles and competition results. Athletes can also publicly demonstrate their committment to drug-free sport by publishing details of their in-competition and out-of-competition drug-tests.

Vil du måske bedre forstå at Klaus reagere som han gør.

Link to comment
Share on other sites

anyone > En ikke helt uvæsenlig detalje ;) Var ærlig talt bare lidt træt af at høre den samme smøre gang på gang.

Men nu er Klaus da i det mindste blevet gjort opmærksom på problemet, så må han jo selv om, hvor vidt han vil tage kritikken til sig.

Link to comment
Share on other sites

anyone > En ikke helt uvæsenlig detalje ;) Var ærlig talt bare lidt træt af at høre den samme smøre gang på gang.

Men nu er Klaus da i det mindste blevet gjort opmærksom på problemet, så må han jo selv om, hvor vidt han vil tage kritikken til sig.

Du ser et problem i, at jeg mener det hører med til den fuldstændige historie, at Frank har undladt de positive dopingtests på listen - men medtager de negative, der er taget. Du mener ikke det er et problem, at en dopingdømt løfter profilerer sig på en dopingfri liste.

Fair nok, det må du jo selv om. Jeg kan ikke se "problemet", jeg er uenig med dig og forbeholder mig ret til at være bedøvende ligeglad med din mening.

Link to comment
Share on other sites

anyone > En ikke helt uvæsenlig detalje  ;)  Var ærlig talt bare lidt træt af at høre den samme smøre gang på gang.

Men nu er Klaus da i det mindste blevet gjort opmærksom på problemet, så må han jo selv om, hvor vidt han vil tage kritikken til sig.

Og jeg er træt af at høre "den smøre" for lidt. Der er da brug for hver gang at sige fra på alle de områder, hvor præstationsfremmende stoffer optræder.

Jeg synes måske, der tales for lidt om de her ting. Ligesom man ikke for mange gange kan kritisere, at folk kører for hurtigt.

AGV, det er en meget tynd kritik. :)

Edited by mdk
Link to comment
Share on other sites

Hej Allesammen.Jeg var bare glad for at jeg lå nummer et.

Jeg ved da godt at der er langt stærkere folk i denne verden men det var en fornøjelse så længe det varede. :)

Jeg opnåede også det jeg ville nemlig, provokere især klausjensen.

Hvad er det man siger? små mennesker små fornøjelser!

Synd du ikke kan smide mig ud fra den liste klavsjensen :devil:

Sportlig hilsen Frank

Edited by Frank Jørgensen
Link to comment
Share on other sites

Klaus > Fair nok. Det var nok i den forkerte tråd jeg valgt at give min mening til kende, men den skulle heller ikke ses i lyset af lige netop denne tråd, men i stedet som en generel kommentar.

Men at du er uenig er jo såmænd fair nok.

Jeg opnåede også det jeg ville nemlig, provokere især klausjensen.

:lol: :lol: B)

Edited by AGV
Link to comment
Share on other sites

Noget må man gerne skrive gang på gang, selvom enkelte personer finder det irriterende og trættende at høre på i længden. Andre ting må man ikke! Man må fx ikke skrive, at BB'ere er fede klumpedumper, og chiks med store muskler er klamme, men man må gerne skrive, at Frank Jørgensen er et dopingsvin! :lol:

Edited by DBM
Link to comment
Share on other sites

Noget må man gerne skrive gang på gang, selvom enkelte personer finder det irriterende og trættende at høre på i længden. Andre ting må man ikke! Man må fx ikke skrive, at BB'ere er fede klumpedumper, og chiks med store muskler er klamme, men man må gerne skrive, at Frank Jørgensen er et dopingsvin! :lol:

LOL da! :lol:

Link to comment
Share on other sites

Man må fx ikke skrive, at BB'ere er fede klumpedumper, og chiks med store muskler er klamme, men man må gerne skrive, at Frank Jørgensen er et dopingsvin! :lol:

Det kommer vel også an på ens moral syn. Principielt har jeg intet imod folk der bruger AS det er deres sag (at det så ofte ikke er nødvendigt for at nå deres mål er en anden sag), men jeg har noget imod folk der snyder.

"BBere er klamme klumpedumper" = subjektiv mening

"Frank Jørgensen er blevet taget for doping[snyd]" = fact

Jeg har aldrig snakket med Frank og som sådan ingen mening/holdning til hans person, men facts er facts.

Link to comment
Share on other sites

Bemærk lige, at jeg på intet tidspunkt har sagt det var ok at dope sig! Det jeg skrev var, at ligesom enkelte personer synes, det er vildt irriterende, at folk driller store ulækre Ronni C, så er der måske også nogen (ikke nødvendigvis mig) som synes det er belastende, at andre hele tiden skal spille moralens vogter over for Frank Jørgensen (Som jeg ikke aner hvem er!)

Man er selvfølgelig en vatnisse, hvis man bruger doping - uanset om man hedder Frank Jørgensen, Ronni C eller Pantani :thumb_down:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share