Kost vs vægttab vs stofskifte


Silenced
 Share

Recommended Posts

Hvis nu vi tager mig.

Jeg har ikke spist ordenligt i snart 10 år, dvs jeg spiste aftensmad og resten af dagen gik med sodavand og smøger.

Nu spiser jeg så normalt (se min log), og der sker faktisk intet på vægten?? og ja jeg har fundet mit ligevægtsindtag..

KAN det være grundet at jeg ikke har spist normalt, og så kroppen siger GUD jeg får mad, det må jeg hellere gemme, eller er der noget andet jeg ikke har tænkt på???

En anden ting.

Jeg har hmm hvordan skal jeg sige det......

OK

Efter jeg er begyndt at spise normalt er jeg blevet omdannet det et kemisk laboratorie, dvs jeg fiser og ppppprrrrrrrttttttt hele tiden og jeg lægger alt omkring mig i koma, er det grundet min madomlægning???

Det var sådanset det håber I kan hjælpe

Link to comment
Share on other sites

KAN det være grundet at jeg ikke har spist normalt, og så kroppen siger GUD jeg får mad, det må jeg hellere gemme, eller er der noget andet jeg ikke har tænkt på???
Dit stofskifte kan godt være blevet lavere efter mange års dårlig kost. Det skyldes ikke nogen adaption til en lavere energiindtagelse, men at din kropssammensætning kan være blevet forandret. Muskler forbrænder mere energi end fedt, og en ændring af kropssammensætningen til mere fedt og mindre muskler vil derfor sænke forbrændingen. Når du ændrer det tilbage til udgangspunktet eller blot i bedre retning vil din forbrænding følge med.

Rygning har også holdt dit stofskifte kunstigt oppe. Men du skriver ikke om du er holdt op?

Nu spiser jeg så normalt (se min log), og der sker faktisk intet på vægten??

Selvom man spiser normalt kan man sagtens spise for meget.

er det grundet min madomlægning???

Det kan det sagtens være. Nu har jeg ikke set på din omlægning endnu, men hvis det er til flere grønsager er der mange der oplever samme problemer som dig, i større eller mindre grad. Det bliver som regel bedre i løbet af en periode, når bakterieflora i tarmen ændrer sig.

Edited by Stubbe
Link to comment
Share on other sites

Stubbe:

men hvis det er til flere grønsager er der mange der oplever samme problemer som dig, i større eller mindre grad. Det bliver som regel bedre i løbet af en periode, når bakterieflora i tarmen ændrer sig.

Kan du uddybe det du siger imellem linierne med grøntsager ? hvad har det af indvirkning ?

Link to comment
Share on other sites

Nej jeg er ikke holdt op med at ryge endnu.. 1 ting af gangen... hehe

Everlast: MAn prutter og slår ALT og jeg mener ALT ihjel omkring sig hehe DAMN jeg er giftig. Irak har ikke masseødelæggelsesvåben, men det har Danmark nu :lol: :lol:

Link to comment
Share on other sites

Silenced:

Everlast: MAn prutter og slår ALT og jeg mener ALT ihjel omkring sig hehe DAMN jeg er giftig. Irak har ikke masseødelæggelsesvåben, men det har Danmark nu 

:o nå okay, var det bare det :lol: - ja grøntsager kombineret med proteinshakes, det er en heftig cocktail i en periode, men det går heldigvis over efter en periode, hvilket så kan være det som stubbe nævnte omkring tarmfloraen.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share