DrPhil inspiration


iceb1977
 Share

Recommended Posts

Guest Slettet bruger

Har aldrig set noget så ringe som det show, engang havde de puttet en pistol ind i et dukke hus, og fortalt børnene de ikke måtte røre dem.

Og så filmet med skjult kamera, og så gik en af drengene hen og tog pistolen, og så var det jo den hele store skandale, at han gjorde det.........

Og så kørte showet eller cirkuset eller...........

At du har tabt dig med hans program, hmm vidste ikke engang han havde et mad program, men så er du vel den eneste i hele danmark som har fået noget ud af hans program.

Syntes det er et crap show, men tillykke med vægt tabet, hvis ellers det er på en sund måde.

god træning

Benjamin - do the funky :chicken:

Edited by Benjamin64
Link to comment
Share on other sites

Hej

Jeg har tabt 15 kg med DrPhils program.

Nu mangler jeg så kun 9 mere indtil jeg rammer min

idealvægt .

Er der nogen der kender til ham ? Gode dårlige erfarringer osv ?

drphil com

hilsner

iceb

Kunne du ikke linke lidt til det program du har fulgt. Jeg kender ikke umiddelbart noget til hans (Dr. Phil) program, men jeg kender ham af ry og rygte, men det er jo ikke ensbetydende med at hans program er dårligt. Hvis du poster programmet er jeg sikker på at du nok skal få en kommentar eller to.... :)

Link to comment
Share on other sites

Benjamin64 - jeg tror ikke det er Dr Phill du har set.

Jeg har fulgt hans "weightloss challange" tvprogrammer en smule - hans (hans hyrede eksperter) råd omkring kost og motion er faktisk yderst fornuftige. Det er intet mirakel eller Dr Atkins psuduvidenskab over det. Spis rigtigt, lav dine vaner om permanent, bevæg de i dagliggdagen og træn hver dag - også styrketræning. Hvad jeg ikke bryder mig så meget om er det med at fremstille folks personlige problemer og kriser på nationalt fjernsyn - men inden for genren er det faktisk yderst lødigt.

Link to comment
Share on other sites

Hvad jeg ikke bryder mig så meget om er det med at fremstille folks personlige problemer og kriser på nationalt fjernsyn - men inden for genren er det faktisk yderst lødigt.

Det er vel folks eget valg i deres hungren efter femten minutter. <_<

Til forskel fra de andre i genren virker Dr. Phil på mig som om han bruger tid på at lytte til folk og forstå deres problemer inden han udstiller dem og giver sit bud på en løsningsmodel. Hans baggrund som "behandler" og hans evne til at formidle gør, at programmet modsat meget andet amerikansk diller daller kan lidt mere end blot kun at "underholde". Han er de hvides Oprah.

'Pyt

Link to comment
Share on other sites

Hvad jeg ikke bryder mig så meget om er det med at fremstille folks personlige problemer og kriser på nationalt fjernsyn - men inden for genren er det faktisk yderst lødigt.

Det er vel folks eget valg i deres hungren efter femten minutter. <_<

Til forskel fra de andre i genren virker Dr. Phil på mig som om han bruger tid på at lytte til folk og forstå deres problemer inden han udstiller dem og giver sit bud på en løsningsmodel. Hans baggrund som "behandler" og hans evne til at formidle gør, at programmet modsat meget andet amerikansk diller daller kan lidt mere end blot kun at "underholde". Han er de hvides Oprah.

'Pyt

Den sidste del af dit udsagn er jeg enig i - og så fortsætter de med at hjælpe folk baggefter. Og som sagt - hans vægttabs råd er yderst lødig.

Link to comment
Share on other sites

nå blandede meninger kan jeg se.

Ja han har faktisk et vægttabsprogram. Der er mange mennesker og også her i dk

som følger det og som taber sig ved det og holder vægttabet i modsætning til andre

programmer hvor folk tager det dobbelte på igen hmhm......

Jeg følger det som sagt selv og vil jeg også blive ved med......

Hilsner

iceb1977

Link to comment
Share on other sites

Kender ikke så meget til hans vægttabsprogram ud over at det var været nævnt i en udsendelse eller to. Jeg synes han virker som en meget fornuftig mand, i den sobre ende som andre også har nævnt, og faktisk en smule underholdende også - i nogle tilfælde ligefrem lærerigt ;)

Dog snakker han lidt sjovt :tongue:

Link to comment
Share on other sites

haha MaxPower minder mig om hans velkendte. "WHAT YOU NEED TO DO IS" og alle de andre, det er simpelthen til at kaste op over :cry:

Er enig med pyt i at det er folks desperate forsøg på at blive set og kendt i de 30 minutter programmet nu varer... se nu bare Requiem for a Dream , fedeste film, hvor man også får et indblik i hvor forskruet tingene er...

Men det er positivt at du har opnået et rigtig godt vægttab :)

Hvordan så programmet ud!?

Held og lykke fremover med vægttabet ;)

Edited by JohnJohn
Link to comment
Share on other sites

Dr Phill styrer :bowdown:

kan man se gennem hans texanske dialekt og tv-flair, så siger han rigtig mange fornuftige ting, man kan tage med sig ud i samfundet. Han gør ikke tingene mere komplicerede, end de er. Men det er måske ikke særlig maskulint at se hans shows, så jeg kan da godt forstå, at der er mange, der må føle sig nødsagede til at positionere sig diamentralt modsat manden ;)

Jeg ser det både på tv3, tv3+ og genudsendelsen om natten :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Dr Phill styrer  :bowdown:

kan man se gennem hans texanske dialekt og tv-flair, så siger han rigtig mange fornuftige ting, man kan tage med sig ud i samfundet. Han gør ikke tingene mere komplicerede, end de er. Men det er måske ikke særlig maskulint at se hans shows, så jeg kan da godt forstå, at der er mange, der må føle sig nødsagede til at positionere sig diamentralt modsat manden  ;)

Jeg ser det både på tv3, tv3+ og genudsendelsen om natten  :w00t:

Hehe, du må da lide af lavt test-niveau sønnike.

-------------------------------------

Men spøg til side. Det program skal nok ses i dets kontekst. Jeg har en opfattelse af at amerikanerne, måske specielt de lavere klasser, ikke har den store viden omkring basal kost og ernæring. Så derfor undrer jeg mig over hvor hånlige folk er over for de programmer han laver med kost og vægttab? Men vi har jo heller ikke hørt nogle saglige argumenter imod i tråden, så det er vel svar nok i sig selv.

Edited by Torben F.
Link to comment
Share on other sites

jeg tror godt, du kan tage ikke-MOL danskere med i den betragtning.

Jeg er megaharm over, at Dr Phill er begyndt at tage hans fladpandede søn og kone med i showet, øv! Så går man jo glip at guldkornene fra himself.

"Cut the crap and get real!!!"

Link to comment
Share on other sites

"You're asking the wrong questions"... B)

Dr. Phil er en klog mand, tag ikke fejl af det. Og så benytter han sig af en metode som har vist sig endog meget effektiv: Empowerment. Jeg ser hans programmer når jeg får chancen, og jeg er kun sjældent uenig med ham. Hans syn på børneopdragelse skulle dog nok lige skrues et par årtier frem, men mht. vægttab, parpleje osv - der skærer han lige til benet. Hans gæster får ikke lov til at lyve eller snyde, når de sidder i den varme stol.

Link to comment
Share on other sites

Det bedste ved Dr. Phil (og oprah) er når de bliver gjort til grin i Letterman Late night og Tony's Tonight show!

For han siger ganske rigtigt (for det meste) alle de rigtige ting - han er usa nye moral (han og mr. moore selvfølgelig) - et land, hvor næsten hver 2 anden indbygger min. et par gange om ugen siger "super size me" i den lokale McD.

Hans program er et af de meste sete nogensinde - kun overgået seer mæssigt af The Springer show - og det siger meget...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share