det er pænt træls!!!


jacob8926
 Share

Recommended Posts

hey.

har et lille lag fedt på det meste af kroppen, ikke det helt store.

men hvis jeg spiser sådan her:

morgenmad: 2 æbler og 2 glas vand

middag: 3 stykker rugbrøg med fisk feks. tun i vand, makrel eller laks

mellemmåltid: 1 pakke fedtfattige nudler og 2 æbler

aftensmad: forskelligt kød feks kylling,tunsteaks eller bøf altsammen med kartofler

min træning består af, 30 min sjippning HVER dag og 5 min styrketræning

det skal siges at jeg er 15 år gammel og vejer 65 kg og er 181 høj

på forhånd tak!!!

Link to comment
Share on other sites

Det lille lag fedt er din krops nøddepot og det skal ikke væk!! Desuden er det meget svært at tabe det sidste fedt uden at miste muskelmasse.

Men det skader selvfølgelig ikke at spise sundt bare du også spiser nok. Lidt motion og styrketræning vil helt sikkert ikke skade dit udssende ;)

Link to comment
Share on other sites

altså tror i det er ok sådan som jeg er begyndt på at gøre med feks sund frokost og let morgenmad og sjippning??

Det kommer an på hvad dine mål med din træning er.

Men det er ikke ret meget mad der er i din kost plan og som Rod skriver, mener jeg heller ikke at 2 æbler og 2 glas vand er nok til morgenmad. Der er meget langt til frokost.

Men velkommen til :)

Link to comment
Share on other sites

jamen altså mit mål er at man skal kunne se lidt mavemuskler selvfølgelig B)

jeg er sådan set lidt ligeglad med min vægt, bare jeg ikke er over/under vægtig

bare man kan se lidt muskel. men jeg har ok store muskler som de andre på min alder.

men ved de fleste af mine venner kan man se deres mavemuskler <_<

men her er et billed så i kan se mig :thumb_down:

tak for de gode råd :) håber stærkt på flere :)

på forhånd tak!!

post-8-1089752536.jpg

Link to comment
Share on other sites

Du skal da helt klart have noget mere til morgenmad.. Spis f.eks. noget havregryn med mælk. (godt, hurtigt og billigt)

Det første måltid er det vigtigste. Og så igang med noget let styrketræning. ;)

Hvis du ikke har lyst/mulighed for at gå i en center, så invester i et par håndvægte og prøv dette program.

- Kajakroer

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes generelt du skal have mad.. Jeg er ikke ekspert men jeg synes godt nok det er lidt..

Jeg spiser omkring 200kcal pr dag nu, og jeg har væsentlig mere mad med end du har..

Vil også du ikke skal tabe dig mere. Få nogle større muller så skal du bare se

Link to comment
Share on other sites

vil du have mavemuskler skal du spise lidt mere og træne mavemusklerne, tunge sit ups med vægt på brystet eller noget vil hjælpe på det. Ved at sjippe for du ikke støere mavemuskler du forbrænder kun en masse kcal og på den måde fedt men hvis mavemusklerne ikke er store nok vil du ikke få en særlig markeret mave uanset hvor meget fedt du har smidt.

Link to comment
Share on other sites

Som det bliver skrevet er det naturligt med "hvalpe" i din alder.

Det er vigtigt du får nok at spise - og jeg synes det virker som lidt mad - specielt hvid du begynder at træne.

Havregryn med mælk (mini el. skummet) m. banan, rosin, et eller andet er en god start, drik også gerne et par glas juice.

Ved dine måltider er det en god ide at spise en masse sundt salat og grøntsager. De sætter din forbrænding op, og giver hvad din krop har brug får. Og drik masser af vand!

Husk - din krop er din motor - og jo større moter, desto større forbrænding. Derfor er det ikke helt nok kun at træne abs - træn hellere de store muskel grupper istedet, og så koncentrer dig om maven senere.

Men hvis du ikke for nok at spise, går stensikkert kold...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share