Antal sticky tråde


Apocalypse
 Share

Recommended Posts

Hvorfor må Funktionel styrke have 5 sticky posts mens os muskelvækst folk slet ingen må ha?

Der skal måske bare laves en muskelvækst FAQ for at få hul på bylden?

(jeg refererer selvfølgeligt til Lunk's forespørgsel på at få kropsmåls-listen sticky)

Edited by Apocalypse
Link to comment
Share on other sites

Nu er FAQ'en i funktionel styrke vist lidt mere generelle vægttrænings spørgsmål og svar end det er en guide til hvordan man træner for funktionel styrke, så den kunne lige så godt ligge her. Er man interesseret i hvordan muskelvækst fungerer, så findes der en artikel om det her på siden, og hvis det er mere generelt, f.eks. programplanlægning, så er det vist et mere bredt spørgsmål end man normalt klemmer ned i en FAQ.

- Rod

Link to comment
Share on other sites

Jeg afviste forslaget fordi jeg ikke fandt emnet vigtigt / interessant nok til at blive pinnet.

Det er også helt ok og mit indlæg var da også mest en provokation, selvom det virker mærkeligt med forholdet mellem sticky i de to grupper. Men antallet siger selvfølgeligt heller ikke så meget, men en muskelvækst FAQ er måske ikke helt ved siden af selvom jeg dog ikke ved hvad der skulle stå i sådan en.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share