Dansk atletik forening - Senior DM på bane 2004


devito
 Share

Recommended Posts

Så er DAF's store DM på trapperne, nogen der stiller op?

link

Dansk atletik forening - Senior DM på bane 2004

6.-8. august - Østerbro Stadion

MOL attendences:

- Devito: Kuglestød & diskos

Håber at kunne bringe billeder evt. videoclip og gode resultater :tongue:

Edited by devito
Link to comment
Share on other sites

Ikke at Fastrunner og Devito ikke er interessante at kigge på. Men jeg vil lige høre om i ved hvorvidt OL-deltagerne stiller op eller om de allerede er taget afsted...

Forresten - var der nogle af i to som var med til landskampen på Island?

Mads :swim:

Link to comment
Share on other sites

Det er lidt svært at sige hvem der deltager, da fristen for tilmelding ikke er overstået endnu - men umiddelbart vil jeg ikke tro at der er nogle danske OL-deltagere som deltager i DM.

Joachim har vist sin sidste start i et stort GP/ Golden League stævne ( Shotput2008, ret mig hvis jeg tar fejl.... )

Wilson deltager helt sikkert ikke - har han forøvrigt ikke gjort siden 1994 :blink:

Annemette Jensen deltager heller ikke, så vidt jeg er orienteret.

Endelig er der Piotr Buciarski, kunne heller ikke forestille mig at han deltager. Her er jeg dog lidt usikker.

Der var ikke nogle af os som var med på Island - jeg satser dog lidt på at være med på senior landsholdet i løbet af et par år... :)

B)

Link to comment
Share on other sites

Regnede nu heller ikke med at nogen ville stille op til konkurrence så tæt på at legene starter...

Var ude at se noget af landskampen heroppe. Fakstisk meget interessant. Brugte mest tid på at studere hvordan de enkelte atleter varmede op og forberedte sig til de deres discipliner.

(og var overrasket over hvor lav Joachim B. er B) )

Nu må jeg så overveje om DM i atletik er mereinteressant end stærkmandskonkurrencen (skal ned i havnen og se vandpolo om lørdagen)

Mads :swim:

hehe - checkede kalenderen for Elitegruppen på Dansk Atletiks hjemmeside. De har ingen konkurrencer i august 2004 :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Jeg kommer også - 800 m <_<

Hvorfor den her <_< ?

Wilson deltager helt sikkert ikke - har han forøvrigt ikke gjort siden 1994
Han har hørt om en skallet 800m løber der bænker nææææææsten 90kg ;) nok derfor :lol:
Ikke at Fastrunner og Devito ikke er interessante at kigge på.

:tongue:

Link to comment
Share on other sites

Ikke at Fastrunner og Devito ikke er interessante at kigge på.

:tongue:

Lidt flink skal man vel være... B) :lol:

;)

Snakkede lidt med fastrunner om at DK sådan lige kan byde på en nogenlunde top 10... Pt kræver det 13,57m for at havne i dk's kuglestøds TOP 10, jeg har 12,94 og kastet siden okt. 03... OG hvis vi så tænker på at en af dem vandt bronze ved VM ;) er der jo langt NED til 13 whatever m.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

:lol: Nut' du fatter ik hvor ringe det kast var.....

Lidt kommentarer fra DAF:

Lørdag

Søndag

800m finale

Tæt opgør

Afstandene i hækkeløbet blev som følge af styrtene ganske store. Det samme kan ikke siges om mændenes 800 meter, som leverede den tætteste dyst ved mesterskaberne. Ingen øvrige løbediscipliner havde så kort afstand fra guld- til bronzemedalje: 0.15 sekunder skilte de tre medaljevindere. Jeppe Thomsen og Rune Jensen (IF Sparta) stod for tempoet, da løberne gik ud på sidste omgang. Der blev de, indtil Jacob Carstensen med 200 meter til mål rykkede voldsomt. Kun Jeppe formåede at afvise angrebet og blev i front til mållinien. Han var dog ved at blive fanget, da Thomas H. Andersen (Århus 1900) og Nikolaj Sørensen (FIF Hillerød) sammen med Rune Jensen og Jacob Carstensen ikke var langt bagude i mål.

:partycrowd:

Et front målfoto fra 800 finalen ;)

800-dm2004.jpg

Det har var dælme vildt. 100hæk finale, 3 mand i gulvet :cry:

tfm_sp04.jpg

Edited by devito
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share