Næring lige efter cardio-træning?


klausjensen
 Share

Recommended Posts

Hej!

Jeg har tit og ofte læst det er en god ide at spise lidt lige efter træning (cardio-træning). Jeg har også læst det skal være protein og kulhydrater.

Mit "problem" er at der går mindst en time fra jeg er færdig med at træne, til jeg er hjemme, så jeg skal have fundet på et eller andet meget let (og gerne nogenlunde civiliseret i pris), som jeg kan spise lige efter træningen (eller på vej hjem i bilen).

Tun duer ikke, da jeg altså ikke omdanner min bil til en rullende fiskerestaurant! ;)

Nogen gode ideer?

- Klaus

Link to comment
Share on other sites

Umiddelbart ville jeg ikke anbefale cacaomælk efter træningen, da det jo er cardio du skriver om, så jeg regner med at det er i forbindelse med vægttab? Hvis det er, så burde du ikke drikke cacao på grund af lactosen.

Har du prøvet med proteinshakes? Nemt, bekvemt og smager for det meste også udemærket.

Link to comment
Share on other sites

Det er selvfølgelig umuligt at udelukke kalorier, men det er minimalt i en proteinshake - specielt i forhold til en gang cacao!

Jeg blander selv mit protein op med mælk, da jeg synes det smager bedst, men det kan også lade sig gøre med vand!

Jeg drikker selv pure whey fra prolab nutritions. Du kan evt. kigge på getbig.dk, de har en masse forskelligt! Kig også på nogle af de gamle posts, der var en knaldgod debat omkring proteinpulver for ikke så længe siden!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share