Fullbody..


Silenced
 Share

Recommended Posts

Jeg er kommet frem til et fullbodyprogram.. Jeg ved bare ikke om rækkefølgen er god nok.. Synes jeg bleb rigelig brugt da jeg testede kilo, men kan jo godt være det bare er mig der er slatten(det er det hehe), men anywho.. Er rækkefølgen af øvelserne god nok???

De 3 iso øvelser er valgt grundet jeg ikke føler mig tryk nok til alm bænkpres..

Squat i smithstativ : 2sæt

Iso lateral decline press : 2 sæt

Iso lateral benchpress : 2 sæt

Iso lateral super incline press : 2 sæt

Træk til bryst : 2 sæt

DB curls : 2sæt

Dips seated : 2 sæt (JEg kan ikke med BW endnu)

Side lateral raise : 2 sæt

Standing calf raise : 2 sæt

DB press : 2 sæt

Maveøvelser..

Link to comment
Share on other sites

Synes rækkefølgen er fin nok..

I virkeligheden kan man jo mixe og tage rækkefølgen som man ønsker det, ud fra hvad man gerne vil prioritere højest, og dermed ha mest energi og overskud til.

Dog er det selvfølgelig vigtigt, at man prioriterer de store øvelser og muskelgrupper først, så man er i stand til at flytte noget vægt ;)

Men det har du jo også gjort...

Link to comment
Share on other sites

Synes rækkefølgen er fin nok..

I virkeligheden kan man jo mixe og tage rækkefølgen som man ønsker det, ud fra hvad man gerne vil prioritere højest, og dermed ha mest energi og overskud til.

Dog er det selvfølgelig vigtigt, at man prioriterer de store øvelser og muskelgrupper først, så man er i stand til at flytte noget vægt ;)

Men det har du jo også gjort...

ok tak..

Min prioritet er at tabe mig og samtidig bygge noget styrke på. Ikke masse, det ved jeg godt man ikke kan mens man taber sig, men styrken vil jeg gerne beholde og evt forbedre mens jeg taber mig, så jeg er klar når jeg skal til at bulke op igen

Link to comment
Share on other sites

Det skal nok blive godt ;)

Held og lykke med vægttabet - smid evt. nogle af de overflødige kalorier denne vej.. Kunne godt bruge lidt ekstra :)

hehe.. Hvor mange vil du ha??

jeg har ca 500kcal til overs og det har konen også. Så du kan få 1000 herfra hehe

Link to comment
Share on other sites

Det skal nok blive godt ;)

Held og lykke med vægttabet - smid evt. nogle af de overflødige kalorier denne vej.. Kunne godt bruge lidt ekstra  :)

hehe.. Hvor mange vil du ha??

jeg har ca 500kcal til overs og det har konen også. Så du kan få 1000 herfra hehe

:lol:

Suits me fine!

Link to comment
Share on other sites

Bare lige en tanke...du har skrevet et sted, at du ikke træner bænkpres, da du ikke føler dig stærk/sikker nok endnu. Jeg ved fra mig selv, at hvis jeg vil præstere noget godt i bænkpres, skal jeg ikke squatte først, da squatten, i hver fald for mit vedkommende, tærer for hårdt på hele systemet. Måske skulle du køre dine brystøvelser før dit smith squat, for at kunne yde maksimalt i bryst?

Link to comment
Share on other sites

Jeg ville også sige du måske skulle begynde at overveje Bænkpress,

bare start småt til du lærer teknikken og holde balancen.

Man kan nemlig få godt og grundigt ondt i ryggen ved at starte for højt og så miste

balancen (tro mig :blink: ) og så skulle rede den med at dreje hele kroppen hehe..

Men efter nogle uger er det totalt sjov. Og så går der jo sport i hvor meget man kan tage.

Flyers er også en kanon øvelse men kræver også en del kontrol og balance..

Men held og lykke :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Flyers en kanon øvelse? Smag og behag går jeg udfra... Hvis du ikke føler dig sikker nok i bænkpres hvorfor ikke lave bænkpres med håndvægte i stedet, håndvægtene kan du stort set bare smide fra dig hvis der sker noget og desuden syntes jeg faktisk at bænkpres med håndvægte giver en smule bedre hvis vi snakker hypertrofi. MEN DET ER JO BARE MIN EGEN ERFARING!!! ;)

Link to comment
Share on other sites

Syntes nu Flyers er den jeg bedst kan mærke i brystet, men det er som du siger sikkert smag og behag... Men så lang tid resultaterne er der er det vel næsten i sidste ende lige meget hvad man laver, bare man kan lide øvelsen..

Link to comment
Share on other sites

Du har glemt din ro-øvelse!!!! :angry: Du kan evt bytte en af dine bryst øvelser ud med den.

Og derudover ville jeg bytte dips ud med en tricepsøvelse i træktårn.

Og lægge de to skulder-øvelser lige efter hinanden.

Så kommer det til at se sådan ud:

Squat i smithstativ : 2sæt

Iso lateral benchpress : 2 sæt

Iso lateral super incline press : 2 sæt

Roning i maskine: 2 sæt

Træk til bryst : 2 sæt

Tricepspres i tårn: 2 sæt

DB curls : 2sæt

Side lateral raise : 2 sæt

DB press : 2 sæt

Standing calf raise : 2 sæt

Maveøvelser..

B)

Og Silenced skal nok komme til at prøve bænkpres :devil: Han ved det bare ikke endnu.... ;)

mvh

AntonD

Silenced´s personlige indpisker

:tongue:

Link to comment
Share on other sites

Du har glemt din ro-øvelse!!!! :angry: Du kan evt bytte en af dine bryst øvelser ud med den.

Og derudover ville jeg bytte dips ud med en tricepsøvelse i træktårn.

Og lægge de to skulder-øvelser lige efter hinanden.

Så kommer det til at se sådan ud:

Squat i smithstativ : 2sæt

Iso lateral benchpress : 2 sæt

Iso lateral super incline press : 2 sæt

Roning i maskine: 2 sæt

Træk til bryst : 2 sæt

Tricepspres i tårn: 2 sæt

DB curls : 2sæt

Side lateral raise : 2 sæt

DB press : 2 sæt

Standing calf raise : 2 sæt

Maveøvelser..

B)

Og Silenced skal nok komme til at prøve bænkpres :devil: Han ved det bare ikke endnu.... ;)

mvh

AntonD

Silenced´s personlige indpisker

:tongue:

LOL AntonD du er sgu for sej.. Det skider jeg på...hehe

Jeg er frisk på BP, bare ikke alene første gang...

Jeg må ærligt indrømme AntonD jeg har glemt at skrive den ind og glemt alt om at du sagde det.. Jeg var helt euforisk over at der var en der gad hjælpe, så jeg drønede rundt i centret bagefter og hev og sled i vægtene :bigsmile:

Den PM du skrev til mig.. Har du fået lov hehe eller???

Link to comment
Share on other sites

Jeps. Indtil videre har jeg fri på fredag. B) lang weekend=supercool

Men jeg tror ikke du kan li mig på lørdag, når du har så ondt at du ikke kan bevæge dig.... :devil:

jo jeg kan.. Det er min kone der ikke kan :lol: Når hun står med det hele hehe.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share