Kuglestød...


devito
 Share

Recommended Posts

fandenme fedt at se at vi som lille land, og jbo som stor mand, kan gøre sig i kuglestød.

Det var en fed finale, lidt synd når man ved at jbo har stødt længere under træning, men det er den berømte dagsform der spiller ind.

pelshuen

Der skal lige huske på at JBO har døjet med en håndledsskad og derfor har trænet med letter kulger. Så det er jo bare kanon det han lavede i dag.

Synes det var kanon flot at JBO fik bronze

Austina :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Lige lidt off topic B) Jeg så noget fra kvinders finale i kuglestød og jeg var meget imponeret over hvor store de egentlig var :blink:

Er der nogen der ved hvad sådan en gennemsnitlig kvindelige kuglestøder vejer eller endnu bedre har et link til personlige data for de kvindelige kuglestødere (vægt skal selvfølgelig være inkluderet).

Link to comment
Share on other sites

Lige lidt off topic B) Jeg så noget fra kvinders finale i kuglestød og jeg var meget imponeret over hvor store de egentlig var :blink:

Er der nogen der ved hvad sådan en gennemsnitlig kvindelige kuglestøder vejer eller endnu bedre har et link til personlige data for de kvindelige kuglestødere (vægt skal selvfølgelig være inkluderet).

Her: http://www.athens2004.com/en/AthleticsWome...=ATW051101_C51F

Jeg ved nu ikke helt om deres stats er til at stole på, jeg synes der er nogle der ikke helt kan passe.

Jeg fandt også nogle på hende cubaneren http://it.sports.yahoo.com/at/profile/3396.html

Hun er tilsyneladende blevet 19 kg tungere og 2 cm lavere siden sidst :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share