Konkurrence til sommer


MR
 Share

Recommended Posts

Da vi skal have en slags klubmesterskaber her til sommer kunne jeg godt tænke mig at øge mit dødløft. Pt ligger det på ca. 130 kg. Det er ikke nok. Al den tid jeg har kørt dødløft har jeg kørt efter progressive overload princippet. Utroligt simpelt. Prøver at øge hver gang. Efter at have læst utallige indlæg må jeg konkludere at der sikkert er et smartere program. Mit spørgsmål er så hvilket program der ville give den største øgning i dødløft? Jeg har hørt at folk herinde benytter sig af eksplosive singles. Det lyder som en god ide. Men jeg tænkte på om skadepotentialet ikke er noget større når man prøver at accelerere vægten så hurtig op som muligt?

Hvilke støtteøvelser vil I foreslå? Jeg kører pt. RDL og en smule goodmornings, backekstensions og squat.

Men spørgsmålet var så om der var nogen af jer der har en god periodiserings "rytme" som i følger, eller hvad gør i? Eller vil i foreslå WSB systemet eller sheiko?

På forhånd tak.

MHV Michael

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share