Chris MacDonald om Touren


cfred
 Share

Recommended Posts

Ja - sjov læsning!

I øvrigt må man jo indrømme at Lance bare ER uhyggelig - havde godt hørt at han stadig holder rekorden med det højeste kondital - og jeg mener også han har den højeste mælkesyretolerance nogensinde målt...

Men så er det vel i virkeligheden lidt pudsigt, at det altid er 'Der Jan' der omtales, som det store forspildte naturtalent :unsure: Hvilke målinger har man på Ullrich ? Iflg. artiklen er Armstrong jo et fysisk fantom. Men hva så med Ullrich ? Er han off the scale, eller hva ?

Link to comment
Share on other sites

Men så er det vel i virkeligheden lidt pudsigt, at det altid er 'Der Jan' der omtales, som det store forspildte naturtalent :unsure: Hvilke målinger har man på Ullrich ? Iflg. artiklen er Armstrong jo et fysisk fantom. Men hva så med Ullrich ? Er han off the scale, eller hva ?

Tja.. vi kender jo ingen præcise fysiologiske værdier (jeg gør i hvertfald ikke!) for rytterne. Jeg har for et par år siden hørt nogle oplysninger om lungekapacitet hos Indurain hhv Ullrich.. jeg husker ikke nøjagtigt, men det var vist noget med 7L for Ullrich og 6,6L for Indurain eller var det omvendt? :blink:

Hvorom alting er: siden alle (Lance inklusive) kalder Ullrich for det største talent i vor generation, MÅ Ullrich simpelthen rent genetisk overgå Lance. Men det er i sidste ende et gæt. Det kunne i hvertfald være sjovt at få lidt stats på dem - men det er jo nok en forretningshemmelighed ;)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share