Københavns styrkeklub


Roland
 Share

Recommended Posts

  • 1 year later...
Hej! Frank> Hvormeget koster d at træne hos jer? Aldersgrænse? Vil meget gerne der hen :) Endelig har jeg vist fundet en styrkeklub

<{POST_SNAPBACK}>

Københavns styrkeløft klub (KSK) er lukket lige nu p.g.a. ombygning af lokaler. En del af løfterne i KSK træner i Hvidovre styrkeløft forening lige nu. Så du kan bare kigge ned der. Adressen og kontaktpersoner kan findes her.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er lige flyttet til Vanløse, så må desværre stoppe i mit center i Ballerup, da det er for dyrt at tage derud hver gang jeg skal træne. Jeg har derfor besluttet mig at starte i Grøndalscentret, hvor det vist skulle koste 350kr for 3 måneder eller deromkring.

Jeg har trænet der da jeg spillede amerikansk fodbold. Der er hvad man har brug for :)

Men åbningstiderne er korte jo. Er det sådan at man får en nøgle og så bare træner når man nu har lyst?

Link to comment
Share on other sites

Du får et Nøglekort når du har været medlem 3-4 måneder og hvis du kommer regelmæssigt selvfølgelig, vi starter op derude igen d 1 sep  :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Det vil sige at man skal komme regelmæssigt i åbningstiderne?

Det ville være en skam, for der går jeg nemlig i skole og arbejder i weekenderne.

Jeg havde troet man måske bare kunne fortsætte sin styrketræning der. Ikke decideret styrkeløft.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share