Sex og kondition


AGV
 Share

Recommended Posts

Synes tit jeg har det problem, at når jeg dyrker sex så bliver jeg alt for hurtigt forpustet. Da jeg naturligvis gerne vil kunne blive ved og ved, tænkte jeg, at en bedre kondition sikkert vil hjælpe.

I øjeblikket dyrker jeg kun styrketræning, så min kondition er ikke særlig god.

Tror I en bedre kondition vil hjælpe, og i så fald hvilke type motion.

Selv tror jeg at overførelsen fra løb til sex, er større end f.eks. cykling til sex, men jeg ved ærlig talt ikke så meget om konditiontræning.

Og er det overhovedet besværet værd, at give sig i kast med konditionstræning, eller er en omrokering af arbejdesfordelingen alligevel den bedste løsning?

Link to comment
Share on other sites

Ku' være du sku lære at variere dit tempo lidt! :D

Jeg har ikke nogen specielt god cardiovaskulær form og jeg træner - med mindre jeg diætere - kun styrketræning, med få reps og laaaange pauser og jeg har alligevel aldrig været så forpustet at det har været et problem. ;)

LOL - jeg kan ikke lade vær' med at få et meget grimt billede af en AGV der humper og pumper af sted hurtigere end øjet kan se! :lol: :lol: :lol:

Link to comment
Share on other sites

Der er helt afgjort en sammenhæng imellem konditionstræning og øget udholdenhed i sengen! Jeg medvirker for øjeblikket i et studie på Syddansk Universitet, der netop skal afdække indflydelsen af øget konditionsmængde på seksuallivet, og her 3 måneder inde i studiet kan jeg allerede afsløre, at længden af et gennemsnitligt samleje er forøget med 2 min 43 sek - en forøgelse på 75%!! :w00t: + jeg sveder gennemsnitligt 22% mindre!

Jeg træner selv løb, men andre deltagere i studiet svømmer, spiller tennis eller står på rulleskøjter, og de har også oplevet gode resultater. Det bliver spændende at se, hvilken konditionsform, der har den bedste overførselsværdi! :) Resultatet bliver sandsynligvis offentliggjort i Ugeskrift for Læger senere på året.

Link to comment
Share on other sites

Der er helt afgjort en sammenhæng imellem konditionstræning og øget udholdenhed i sengen! Jeg medvirker for øjeblikket i et studie på Syddansk Universitet, der netop skal afdække indflydelsen af øget konditionsmængde på seksuallivet, og her 3 måneder inde i studiet kan jeg allerede afsløre, at længden af et gennemsnitligt samleje er forøget med 2 min 43 sek - en forøgelse på 75%!! :w00t: + jeg sveder gennemsnitligt 22% mindre!

Nu er der vel forskel om vi snakker fysisk udholdenhed (altså at kunne bevæge sig) og så udløsningsmæssig udholdenhed (altså ikke at komme for tidligt / sent?? :) ). Begge dele kan i øvrigt trænes, men det er kun første del i undersøger eller hvad?

Link to comment
Share on other sites

Ku' være du sku lære at variere dit tempo lidt!  :bigsmile:
Det gør jeg allerede, men så snart jeg geare ned, råber kæresten, 'mer, mer, mer' :(
Jeg har ikke nogen specielt god cardiovaskulær form og jeg træner - med mindre jeg diætere - kun styrketræning, med få reps og laaaange pauser og jeg har alligevel aldrig været så forpustet at det har været et problem.

Det lyder utroligt - holder du kurser ;)

Unclebully > Hvis i står og mangler nogle til forsøget må du lige sende en PM.

Det bliver spændende at se, hvilken konditionsform, der har den bedste overførselsværdi!  Resultatet bliver sandsynligvis offentliggjort i Ugeskrift for Læger senere på året.
Smider du ikke lige et link ind til den tid. :)
Nu er der vel forskel om vi snakker fysisk udholdenhed (altså at kunne bevæge sig) og så udløsningsmæssig udholdenhed (altså ikke at komme for tidligt / sent?? ).

Det er kun første del der er et problem.

Men jeg tror jeg ligesom Unclebully vil gå igang med at løbetræne. Tror I ikke intervaltræning er det bedste?

Andre gode råd er velkomne. :)

Edited by AGV
Link to comment
Share on other sites

:lol:

Ryk svinet af lige før du springer på hende så går det ik så hurigt.....

Andet råd er lad tøsen sidde oven på og gøre alt arb.

Når hun er færdig ka hun selv vippe af. bare husk at lær hende at læg dynen på plads over dig så du kan falde i søvn uden at blive kold!

Link to comment
Share on other sites

Der er helt afgjort en sammenhæng imellem konditionstræning og øget udholdenhed i sengen! Jeg medvirker for øjeblikket i et studie på Syddansk Universitet, der netop skal afdække indflydelsen af øget konditionsmængde på seksuallivet, og her 3 måneder inde i studiet kan jeg allerede afsløre, at længden af et gennemsnitligt samleje er forøget med 2 min 43 sek - en forøgelse på 75%!! :w00t: + jeg sveder gennemsnitligt 22% mindre!

Jeg træner selv løb, men andre deltagere i studiet svømmer, spiller tennis eller står på rulleskøjter, og de har også oplevet gode resultater. Det bliver spændende at se, hvilken konditionsform, der har den bedste overførselsværdi! :) Resultatet bliver sandsynligvis offentliggjort i Ugeskrift for Læger senere på året.

Uncle bully > Øvelse gør mester :lol:

...det er først irriterende når alle piger lige pludseligt begynder at kalde en '2 minute man'... godt nok var det et missil som amerikanerne brugte i 50'erne.... MEEEEN :angry: :lol:

Link to comment
Share on other sites

øøhhh...drenge?...bullshit...:smashtard:

I tror da vel ikke jeg ligger og dundrer konen med et stopur i hånden og får målt min svedafsondring!?!?

What? Er jeg den eneste der dyrker sex med pulsmåler på for at være i min optimale zone?

Jeg havde endda tænkt på at montere en watt-måler, men det er måske lige vildt nok, så?

:tongue:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share