Center Aalborg


Tube
 Share

Recommended Posts

Hej

Efter at jeg har fundet ud af at fitness.dk i aalborg er alt for dyrt og at jeg ikke kan betale for en måned af gangen, leder jeg efter et nyt center. Jeg vil primært træne øvelser med frievægte da jeg ligeså stille er gået hen og blevet træt af maskinerne.

Jeg er ikke så forfærdeligt gammel(15 år), så jeg vil gerne finde et center der tager godt imod unge medlemmer, og muligvis også har nogle unge medlemmer. Af samme grund skal centeret ikke belaste økonomien for voldsomt.

Desuden skal det siges at jeg styrketræner udelukkende for at blive bedre badminton spiller, der skal altså mao ikke være nogen krav til at man træner på en bestemt måde for at kunne bænkpresse 300 kg.

Og sidst men ikke mindst så skal centret også helst være åbent et godt stykke ud på aftenen da langt de fleste eftermiddage vil gå med badminton.

Jeg har kigget på følgende to muligheder:

Motionskælderen

-Billig

-Ligger ikke så langt væk

-Muligvis lidt for "lasket"

-Henvender sig nok i meget ringe grad til 15 årige

AaSK

-Rimelig pris

-Umiddelbart virker miljøet godt

-Muligvis krav om bestemte programmer osv?

Så til spørgsmålet: Er der nogen der træner/har trænet i de to centre der kan sige noget om hvordan de er, evt hvad jeg skal vælge, gode anbefalinger osv.

Link to comment
Share on other sites

Så til spørgsmålet: Er der nogen der træner/har trænet i de to centre der kan sige noget om hvordan de er, evt hvad jeg skal vælge, gode anbefalinger osv.

Jeg træner i AaSK, og der er ingen krav til programmer. Det eneste du kan komme ud for m.h.t. "indblanding" fra andre er, at der sikkert engang imellem er nogen, som giver dig et godt råd. Og det er vel til at leve med ;)

Link to comment
Share on other sites

Jeg fik at vide at det kostede 350 kr/pr. måned hvis jeg bandt mig i 6 måneder

det kan godt passe.. jeg har lige (sidste uge) fornyet mit medlemsskab, og det står til omkring de 260kr pr. mdr. jeg har så også bundet mig i 12 mdr. 350 er alt for meget!

Link to comment
Share on other sites

Så til spørgsmålet: Er der nogen der træner/har trænet i de to centre der kan sige noget om hvordan de er, evt hvad jeg skal vælge, gode anbefalinger osv.

Hej!

Træner på nuværende tidspunkt selv i Motionskælderen, da mit normale center har lukket. Forholdene er rigtigt fine, med mange frie vægte og bademuligheder.

Desværre, set fra mit synspunkt, kan stemningen til tider være ret trykket da der er MANGE som krudter den deroppe. Det giver anledning til et lidt trælst miljø, da de fleste af de "store" drenge føler at de alle ejer stedet. Af samme grund træner jeg om morgenen for at slippe for dette. Men bortset fra det så er det et meget godt sted at være.

Link to comment
Share on other sites

Du skal helt klart vælge DA sport og motion på annebergvej! Ligger lige ved stadion. Personligt efter at have set de andre træning muligheder i Aalborg, så vil jeg vurdere at DA sport og motion er det klart bedste tilbud.

www.dasportogmotion.dk

Jeg har været dernede og det er da et skodsted, medmindre man er skadet eller kun kan lide at træne i maskiner! De har da ikke det der ligner en rigtig vægtstang! :cry:

Edited by pugilist
Link to comment
Share on other sites

Personligt efter at have set de andre træning muligheder i Aalborg, så vil jeg vurdere at DA sport og motion er det klart bedste tilbud.

Det er i hvertfald et af de dyreste. Nu er jeg selvfølgelig ikke objektiv i min bedømmelse, men priserne i det center du anbefaler er vist kun for velhavere. 3.200kr for et 12 måneders abonnement + 150kr i kortgebyr (=3.350) er 2½ gange så dyrt som hos AaSK, hvor et 12 måneders kort koster 1.375kr.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share