Køb ikke Muvo SLIM Mp3


teddy
 Share

Recommended Posts

Hej vil bare lige sige at hvis der er nogle der skal ud og have mp3 afspiller lad være at købe Muvo slim, den er som sådan rigtig fed, men kan kune oplades via en usb port i computeren, smart nok, bare ikk når man skal på ferie!!! Man kan godt få den opladt via stik kontakt, men kræver ekstra udstyr som skal købes via deres web shop

Link to comment
Share on other sites

Knap så heldigt ;)

Men så vil jeg da komme med en anbefaling i stedet for :bigsmile:

iRiver 500-serien, fås i udgaver med 256, 512 og 1024mb

Den har også indbygget, genopladeligt batteri - det holder bare 25 timer (har selv testet det) og kan oplades både igennem usb-kabel og med en separat lader til stikkontakten (som medfølger).

Lyden er selvfølgelig glimrende (selvom et par bedre lyttebøffer naturligvis hjælper), og den har både forudindstillede equlizer-settings og mulighed for at man laver sin egen. Og en speciel 3D-setting, som gør lyden markant mere rummelig.

Den har alle tænkelige repeat og shuffle muligheder, der endda er lavet så smart at man i opsætningsmenuen kan vælge hvilke der skal være tilrådighed når man klikker på mode-knappen under afspilning.

Og sidst men bestemt ikke mindst, en særdeles god radio.

PS: Jeg har IKKE aktier i iRiver (endnu) :lol:

Link to comment
Share on other sites

Knap så heldigt ;)

Men så vil jeg da komme med en anbefaling i stedet for :bigsmile:

iRiver 500-serien, fås i udgaver med 256, 512 og 1024mb

Den har også indbygget, genopladeligt batteri - det holder bare 25 timer (har selv testet det) og kan oplades både igennem usb-kabel og med en separat lader til stikkontakten (som medfølger).

Lyden er selvfølgelig glimrende (selvom et par bedre lyttebøffer naturligvis hjælper), og den har både forudindstillede equlizer-settings og mulighed for at man laver sin egen. Og en speciel 3D-setting, som gør lyden markant mere rummelig.

Den har alle tænkelige repeat og shuffle muligheder, der endda er lavet så smart at man i opsætningsmenuen kan vælge hvilke der skal være tilrådighed når man klikker på mode-knappen under afspilning.

Og sidst men bestemt ikke mindst, en særdeles god radio.

PS: Jeg har IKKE aktier i iRiver (endnu) :lol:

"problemet" er at jeg vandt den i en konkurrence, så hænger på den. Men er bestemt heller ikk utilfreds, lige bortset fra da jeg tog på ferie, men syntes bare man skal være opmærksomme på det før man evt køber

Link to comment
Share on other sites

Ok må hellere lige slå fast at jeg absolut ikke er utilfreds med den som sådan og ikke skal ud og have ny, tråden var kun ment som en lille husker hvis der nu var nogle der var int.

Den har en super radio, god lyd, masser af indstillinger og gode batteri tider, så kan ikke forlange meget mere.

Link to comment
Share on other sites

(Beklager hvis ovenstående virker som pral og snobbethed på Apocalypse)

Unødvendig og dum kommentar...... :thumb_down:

Indlægget som sådan er jo fint nok, og helt ok - men den afslutningskommentar er da bare FOR klovnet....... <_<

Link to comment
Share on other sites

(Beklager hvis ovenstående virker som pral og snobbethed på Apocalypse)

Unødvendig og dum kommentar...... :thumb_down:

Indlægget som sådan er jo fint nok, og helt ok - men den afslutningskommentar er da bare FOR klovnet....... <_<

Hvor får folk dog hurtigt ondt i røven, fordi nogle skriver en kommentar som man måske ikke syntes var nødvendig at skrive, er det jo ikke nødvendigt at kommentere det. Hvorfor kommentere på noget hvis man ikke har noget fornuftigt at skrive???

Kunne være kommentaren var ment på en anden måde end den var ment!!!!

Link to comment
Share on other sites

Jeg overvejer en creative rhomba 256MB......Rhomba 256 til 1049kr.........Nogen der kender den?? Den har jo fået ganske gode bedømmelser!

Vil det være et problem at den er 20g tungere??

Jeg ved ikke hvad der er af tasker osv. til de andre, men IPODen har sådan en lille bæltetaske, som er stabil nok til eks. at løbe med. Den sidder meget godt fast.

Jeg mener ikke at x gram hist og pist gør den store forskel med mindre man har den liggende løst i en lomme.

Ellers løb med den i hånden, det gør jeg selv tit.

Link to comment
Share on other sites

Kenneth -> Jeg kan ikke forestille mig andet end at du sagtens kan se den kommentar var helt unødvendig og absolut ikke tjener noget positivt formål.

Så for det første vil jeg opfordre til at man undlader den slags kommentarer, som i bedste fald vil blive ignoreret hvis man ikke har set den anden tråd, og i værste fald vil det bare gøre tonen værre, både i de konkrete tråde og andre steder.

Hvis man bemærker andre poste den form for kommentar, synes jeg man enten:

- Kan sende en venlig PM til vedkommende om at man synes det er en upassende kommentar og opfordre vedkommende til at fjerne den, eller

- Sende en indberetning (eller en PM til en online moderator), så vi kan vurdere indlægget.

At komme med negative kommentarer i tråden tjener udelukkende som støj i forhold til det oprindelige emne (ligesom dette indlæg, men jeg synes det var nødvendigt :) )

mvh

MaxPower

Moderator

Link to comment
Share on other sites

Ja, IPOD'en er lidt dyrere end dem uden harddisce.

Men...er de egentlig ret meget dyrere, de små IPODSs.....de er jo lige kommet som sådan nogle små fiduser....nye udgaver.......?

Den nye Ipod Mini koster så vidt jeg husker omkring kr.: 2400,- så det er stadig en halvdyr bandit - selvom den er lækker.... :)

Link to comment
Share on other sites

har lige købt en iribs foxda 6602 256 mb for 897 og den er GOD

afspiller mp3, wma, wave m.m. i modsætning til mange af de andre i nævner..

der er god lyd og kvalli hørebøffer med, og der er indbygget diktafon og fm-radio. den har ikke genopladelige bat. men bruger AAA bats. som koster ca. 2,5kr. pr stk (den bruger kun en) og den kan spille omkring 20 timer tror jeg nok.. genopladelige batterier har den trælse egenskab at de ofte bliver forringet med tiden, og det er surt hvis de er indbyggede..

derudover har den 3-liniers display med mærkelige funktioner :) og 5 equalizer modes..

der overføres musik via usb og det er hurtig.. vejer kun små 30 gr. igen i modsætning til mange af jeres og den er mega billig.. 897 muhahaa

fik jeg alt med..

Link to comment
Share on other sites

Den får du lige mit besyv med på (har selv en foxda 6602).

afspiller mp3, wma, wave m.m. i modsætning til mange af de andre i nævner..
Det gør de fleste afspillere da vist nu om dage...
der er god lyd og kvalli hørebøffer med, og der er indbygget diktafon og fm-radio.

Hørebøfferne er da noget af det værste bras længe, hvilket i øvrigt stort set altid gør sig gældende for dem der følger med pakken, og modtagelsen på radioen er ikke ligefrem topklasse. Lyden er dog fin nok, hvis man lige ser bort fra, at den hyler når displayet er tændt.

derudover har den 3-liniers display med mærkelige funktioner  og 5 equalizer modes..
Ja... men kun en linie til at skrive sange på, manglende playlist er ikke superfedt med 256mb.
der overføres musik via usb og det er hurtig.. vejer kun små 30 gr. igen i modsætning til mange af jeres og den er mega billig.. 897 muhahaa

Her må prisen og vægten vist siges at være de eneste fordele, for de 4Mbit lortet kan overføre med er da et absolut bundmål for hastigheden på sådan en overførsel. Mange andre afspillere kan da trække de 12Mbit som et USB stik tillader, eller endda ligefrem USB 2.0.

fik jeg alt med..

Nej... den er ringe, men med den pris den er nede i efterhånden så begynder det at være et acceptabelt køb, jeg måtte slippe 1500 for min.

- Rod

Link to comment
Share on other sites

tjeck inde på mymusic ud af de 100++ mp3-afspillere der er, hvor mange der afspiller andet end mp3.. ikke mange

ørebøfferne er mindst ligeså god kvalitet som dem man køber i fona etc. til 100-200kr.

hastigheden er nok ikke den bedste

displayet viser album titel kunstner.. hvad vil du mere forlange.. det er ikke en pda eller andet til 5000 kr.++

hvis du ser på dens funktioner sammenlignet med prisen og andre mp3-afspillere til samme pris.. stikker den mange mange mange af dem...

Link to comment
Share on other sites

okay har lige selv tjekket.. mange af de dyre (2000kr.+) afspiller andre formater, men dem med samme pris eller under gør ikke... der er da også op til flere af de dyrere der ikke gør..

og hvis man skal have en mp3-afspiller bare til at høre musik i syntes jeg det er dumt at købe en til 3000 som er forældet om et par måneder...

Link to comment
Share on other sites

displayet viser album titel kunstner.. hvad vil du mere forlange.. det er ikke en pda eller andet til 5000 kr.++ 
Den behøver ikke at vise mere end kunster - titel, men jeg så gerne en mulighed for at bladre i numrene på en anden måde end bare at skippe i dem. F.eks. en playlist eller mulighed for at bladre i folders.
hvis du ser på dens funktioner sammenlignet med prisen og andre mp3-afspillere til samme pris.. stikker den mange mange mange af dem...

Den er måske nok ikke så ringe et køb til den pris den ligger i nu, men da den først kom på markedet kostede den omtrent det dobbelte, og jeg er stadig lidt harm over hvor meget bedre en afspiller jeg kunne have fået til mine penge :).

og hvis man skal have en mp3-afspiller bare til at høre musik i syntes jeg det er dumt at købe en til 3000 som er forældet om et par måneder...

Tja... som jeg ser det, så kan det bedre svare sig at give lidt ekstra og så få noget i ordenlig kval. Jeg havde en RIO 500 i 3½ år og blev aldrig træt af den. Den var bedre end den jeg har nu på trods af at den er fra mp3 afspillernes spæde barndom, det viser bare at hvis man køber noget ordenligt, så bliver det altså ikke forældet på et par måneder.

Konklusionen må være at til prisen kan den godt gå, men jeg ville personligt købe noget andet hvis jeg stod og skulle have en ny.

- Rod

Link to comment
Share on other sites

det er vel fuldstændigt individuelt... jeg står bare i den situation at være studerende uden de store penge, og skal un bruge den til og fra skole og nogle gange på arbejde (som tidsfordriv til kedelige ting).. men det er da rigtigt at det kunne være rart med et større display hvor det var muligt at vise flere sange, især hvis man har flere hundrede..(skal kun have 20-30 stykker, så for mig er det ligemeget)

til den dobbelte pris ville jeg heller aldrig hav købt den.. mine sammenligninger gik også kun på den billige pris... :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share