Køb ikke Muvo SLIM Mp3


teddy
 Share

Recommended Posts

Ok må hellere lige slå fast at jeg absolut ikke er utilfreds med den som sådan og ikke skal ud og have ny, tråden var kun ment som en lille husker hvis der nu var nogle der var int.

Den har en super radio, god lyd, masser af indstillinger og gode batteri tider, så kan ikke forlange meget mere.

Hehe, du forstår da i hvert fald at lave en misvisende overskrift så ;)

Link to comment
Share on other sites

Har forresten selv en IPod 20 GB, og kan kun sige god for den. Okay, den er dyr, men den er tilgengæld lækker - fedt design, lækkert menusystem, rigeligt plads, god lyd. Lige fra man får kassen med afspilleren i, kan man se, at 'det her er kvalitet'. Jeg har tabt min flere gange, spildt icetea udover den, sovet på den om natten, osv. osv., og der har aldrig været det mindste i vejen - så hvis du har pengene, så go' for it ;)

Link to comment
Share on other sites

Ok må hellere lige slå fast at jeg absolut ikke er utilfreds med den som sådan og ikke skal ud og have ny, tråden var kun ment som en lille husker hvis der nu var nogle der var int.

Den har en super radio, god lyd, masser af indstillinger og gode batteri tider, så kan ikke forlange meget mere.

Hehe, du forstår da i hvert fald at lave en misvisende overskrift så ;)

Måske jeg havde valgt den overskrift for at fange evt int opmærksomhed og det har åbenbart hjulpet. Min pointe er at man skal være klar over den manglende adapter hvis man evt skulle bruge deen et sted du ikk kan komme til en pc..

Og for lige at nævne at billige mp3 afspillere ikke kan afspille wma mv, det er da noget fis, vi sælger mp3 afspillere ned til omkring 499 og de kan minimum afspille mp3 og wma ALLE sammen

Link to comment
Share on other sites

Og for lige at nævne at billige mp3 afspillere ikke kan afspille wma mv, det er da noget fis, vi sælger mp3 afspillere ned til omkring 499 og de kan minimum afspille mp3 og wma ALLE sammen

det er bare min erfaring efter at have kigget mange igennem på mymusic.dk

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share