Program på 3 dage til at holde på massen.


JON
 Share

Recommended Posts

Jeg har gået og tænkt en del over hvor meget tid jeg egentlig bruger på min træning, jeg er kommet frem til at det nok er for meget. Så nu vil jeg til "kun" at træne i hverdagene. Faktisk kun mandag, onsdag & fredag, da jeg træner thaiboxing tirsdag og torsdag. (så blev det alligevel 5 dage :lol: ) Det kunne også tænkes jeg kunne styrketræne Mandag/tirsdag & Torsdag/fredag, på den måde er det jo kun 4 dage...

Jeg er meget dårlig til at holde et fast program, det bliver for kedeligt synes jeg, så derfor er HST udelukket :tongue:

Jeg kender ikke så meget til de forskellige programmer, men det må gerne være med noget bænk focus :) samt en del hjælpeøvelser til at holde på massen B)

Squat & Dødløft skal jeg desværre ikke have med :(

Er der nogle der har nogle forslag? Der skal bare ske noget :)

Link to comment
Share on other sites

Du kommer nok ikke uden om at fullbody vil være noget af det mest optimale, hvis du kun har 3 dage til rådighed :tongue: Prøv at tjekke getbig.dk, der har TJ skrevet en del spændende artikler om forskellige programmer :)

Edited by simondj
Link to comment
Share on other sites

En smolov junior i bænken vil helt sikkert holde på massen... den er nu beregnet til bænk 4 gange om ugen i 3 uger... men du kan sagtens vende den om så du bænker 3 gange om ugen i 4 uger... det har jeg gjort før... og tro mig dine patter får tæsk... :w00t::tongue: .... efter de 4 uger skal du bare huske en uges deload... hvordan kan det være dødløft og squat er udelukket?... er bare nysgerrig ;)

Link to comment
Share on other sites

Zoa:

En smolov junior i bænken vil helt sikkert holde på massen... den er nu beregnet til bænk 4 gange om ugen i 3 uger... men du kan sagtens vende den om så du bænker 3 gange om ugen i 4 uger... det har jeg gjort før... og tro mig dine patter får tæsk...  .... efter de 4 uger skal du bare huske en uges deload... hvordan kan det være dødløft og squat er udelukket?... er bare nysgerrig
Det lyder godt :) Har du et link til den cyclus? Det giver vel også pæn god styrkefremgang?

Salt:

Jeg tror han har problemer med lænden.

Ja desværre :(

Link to comment
Share on other sites

Lige en kommentar:

Jeg kan ikke se hvordan 3 gange træning om ugen, kun skulle være bergnet til at holde på massen? Det er da vist nok til at opbygge masse OG styrke. Hvis du træner både kampsport + vægte således at du er oppe på 5 gange træning om ugen, vil jeg endda sige at det er det maksimale normale mennesker kan bære.. så det er vist ikke sådan at du vil opleve mindre fremgang ved at nedsætte din træningsmængde.. snarere tværtimod.

Jeg går selvfølgelig ud fra at når man er i træningscenteret træner hårdt og intenst. Hvis man er "la-la pumper" så skal der endda meget mere til end 5 dage om ugen ;)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share