Sports Illustrated siger 7


MadsSWIM
 Share

Hvor mange medaljer vinder Danmark til OL i år?  

47 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Det er jo svært at gætte på, når der er så mange discipliner, som man ikke følger med i, men hvor der nok alligevel er medaljechancer.

Jeg kender feks ingen skytter, men vi plejer at få en medalje der. Vi har også verdensmestre i triatlon, men det er vist hverken de personer eller den distance, som er med til OL. Og i sejlsport forventer eksperterne tilsyneladende 3 medaljer. Er guldfireren i god form i år.

Men et frisk gæt 10 medaljer :)

Link to comment
Share on other sites

Tjaaa - sååå tæt på var hun da heller ikke...

Der var en holdkap som skulle have lykkedes noget bedre for alle end den gjorde!

Mads :swim:

well tæt på er vel relativt, men som jeg forstod det, var det et spørgsmål om tiende- eller hundrededele?

Men så er hun bare med næste gang i stedet :)

Måske også helt smart ikke at tage at sted denne gang.

Link to comment
Share on other sites

Hvis håndboldpigerne kommer på podiet er det så en 14 medaljer eller?

iøvrigt tror jeg at vi i badminton vil få en af vores to stærke doubler i finalen. Paaske/Rasmussen har spillet et dårligt EM og All England men måske de var i gang med en opbygnings fase. Og så er der Lundgård/Eriksen der slog til ved EM og All England da de andre skuffede.

Peter Gade vil også nå podiet tror han er blevet mere moden og kan måske levere en overraskelse mod Lin Dan der ikke er meget mere end 21 år i semifinalen :)

Edited by Tube
Link to comment
Share on other sites

Jeg tror slet ikke på Gade når podiet med mindre han har en god lodtrækning. Gade har haft sin storhedstid og nej han kan ikke slå Lin Dan (kun 21 - kineserne topper typisk i den alder). Camilla kunne før spille lige op med kineserne, den tid er også ovre.

Jeg vil give dig ret i at herre-doublerne er der hvor vi har klart størst chance for en medalje og måske ovenikøbet af guld nu når Kim kun har valgt at spille mix.

Edited by Antaeus
Link to comment
Share on other sites

Han har Wong Chong Hann i kvarten måske Taufik men jeg regner med at se Wong. Ingen af dem vil være umulige og så står han på podiet :) Jeg har også før sagt at vi ikke skulle se Gade i TV ret meget mere, men det har jeg trukket tilbage og med en placering som nr. 3 i verden såååh.

Edit: Må lige korigere, ved OL skal spillerne også ud i bronzekamp.

Edited by Tube
Link to comment
Share on other sites

Han har Wong Chong Hann i kvarten måske Taufik men jeg regner med at se Wong. Ingen af dem vil være umulige og så står han på podiet

Det er ikke umuligt, men odds er klart for at Wong slår Taufik og herefter Gade.

Jeg tror ikke på Gade, men håber da - han måtte da gerne lige lave Høyer trickset.

Kenneth Jonassen har virkelig fået en uheldig lodtrækning - han skal møde Chen Hong i 1. kamp. Chen Hong er 2´er på Verdensranglisten.

Link to comment
Share on other sites

Har sat den på 6. Der er lang vej endnu.

Men endnu kan man stadig relalistisk håbe på medaljer for

- En til Kipketer (atletik)

- En til Joachim B. Olsen (atletik)

- En til håndboldpigerne

- To til fire medaljer badminton (2 stks. allerede sikret)

- En til guldfiren (roning)

- En til den tunge 2'er (roning)

- En til to medaljer med sejlbådene

- En i bueskydning

Jeg vælger konsevativt at satse på 6 - men 12 er muligt

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share