fragt af vægtskiver


jensC
 Share

Recommended Posts

jeg har tænkt på at købe 60kg. vægtskiver fra www.fitnessbutikken.dk, og så kom jeg tænkte på hvor meget det endeligt koster at få fragtet sådan nogle. For så kunne det være at det var billigere at tag ned i århusbutikken og købe dem (hvis de ikke er alt for tunge at slæbe rundt på :lol: )

har handlet der for nylig og de er til at snakke med, ring til dem og få en god pris

Link to comment
Share on other sites

Jeg købte 50 kg, og betalte 250kr for fragt, også i fitnessbutikken. Fandt ud af, at det faktisk ikke kan gøres billigere fragmæssigt (danske fragtmænd). Måske er det billigere for dig at køre derover, hvis det er.

Postdk tager 92kr for 20kg

Så bummede jeg den da vist alligevel :)

Link to comment
Share on other sites

Jeg købte 50 kg, og betalte 250kr for fragt, også i fitnessbutikken. Fandt ud af, at det faktisk ikke kan gøres billigere fragmæssigt (danske fragtmænd). Måske er det billigere for dig at køre derover, hvis det er.
Postdk tager 92kr for 20kg

Så bummede jeg den da vist alligevel :)

njaa, det ved jeg nu ikke.

De 92kr er OP TIL 20kg og skal du have fragtet 21kg bliver det lige pludselig dyrt. Jeg mener jeg skulle af med 142 for en pakke der vejede 21kg.

Link to comment
Share on other sites

Silenced:

LOL jeg glemte at skrive prisen.. Det koster 500kr for 60kg i fragt gennem butikken 
Jeg gav som sagt 250kr for 50kg, og det er vist samme pris for 60kg med danske fragt mænd.
njaa, det ved jeg nu ikke.

De 92kr er OP TIL 20kg og skal du have fragtet 21kg bliver det lige pludselig dyrt. Jeg mener jeg skulle af med 142 for en pakke der vejede 21kg

Nåå okay, så kan jeg få søvn igen i nat :)

Link to comment
Share on other sites

jeg har sendt dem en mail og de siger at det kommer til at koste 500 kr.! :wacko:

så det er meget billigere at selv tag ned og købe dem. Kan man ikke godtnok købe de samme ting i den "rigtige butik"?

jeg bliver nød til at tag toget der ned da jeg kun er 16 år. Så er spørgsmålet om jeg overhovedet kan slæbe rundt med alle de vægtskiver :lol:

Link to comment
Share on other sites

Hej Jens! Kender du www.sport-i-tiedje.dk? Forretningen ligger i Slesvig, Jeg sparede over 500 kr. på en Kettler universalbænk, og så var transporten GRATIS. Deres priser på vægtskiver er også langt lavere end i Danmark.

Er det ikke denne side du tænker på?

denne!!

laer\\

Link to comment
Share on other sites

Hej Jens! Kender du www.sport-i-tiedje.dk? Forretningen ligger i Slesvig, Jeg sparede over 500 kr. på en Kettler universalbænk, og så var transporten GRATIS. Deres priser på vægtskiver er også langt lavere end i Danmark.

Er det ikke denne side du tænker på?

denne!!

laer\\

Jo, det var en varmefejl..hmmm..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share