Danmarks Stærkeste Mand


simondj
 Share

Recommended Posts

Og Bandidos og HA havde hver deres stand.

Say what ? :blink: Til at gør reklame for sig selv eller ?

En anden ting jeg undrede mig over var at, ved stærkmand de forgangne år, var hoved-sponsoreren øjensynligt et bordel med importerede piger fra hele østeuropa - et sted som blev stormet af politiet for nyligt - det var oppe i aviserne.

Rockere, "trafficking" og steroider - der er ikke noget at sige til det ikke er helt stuerent nok til at komme på tv ;)

Nej det kan man da vidst ikke kalde det. Men man må vel gå ud fra at det er det der skal til, før man kan få konkurrencerne op at stå. Bare en skam, at det netop er det som kan være med til at ødelægge det for konkurrencen.

Link to comment
Share on other sites

Det var ikke så meget de boder og hvad der ellers var. At det er HA og Bandios og tidligere steroide dømte der er i boderne, det er vel mildest talt beklageligt.

Jeg synes det er kikset at de ikke har haft adgang til pladsen før selve dagen. At de har planlagt at de skal trække brandbilen 15 meter, men pga det går en smule opad er der ingen der kommer over 6 meter.

De personer der skal slippe håndbremserne i bilerne gør det ikke samtidigt, så nogle personer får et skævt træk. Bilerne var i øvrigt ikke lige store. Godt nok vejede de det samme, men den ene bil havde en del af baghjulene på asfalten, mens den anden stadig holdt på rampen.

Måske skulle de vælge en anden end John Kalmar til at være konferencier næste gang. Han er sikkert meget flink, men han mangler da overblik (og engelskkundskaber) så det basker. Det er en masse småting som kan forbedres og gøre "Danmarks Stærkeste Mand" til et meget bedre show end det var.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share