Overvejelse om bodyfitt 2004


TLR
 Share

Recommended Posts

  • Replies 50
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Guest PlayboY

Stegger < Er det ham Tommy der?..

Men jeg synes da klart du skulle tage at stille op, du har jo en rigtig imponerende fysik..

Men for at skabe en ordentlig symmetri skal du have noget mere rygmasse, især lats, de ser ikke særlig store ud.

Men jeg vil da mene at du klart skal stille op, du har formentlig en chance for en god placering, og så ved du hvordan routinen er når du skal stille op igen næsten gang med hangarwide lats :D :devil:

Link to comment
Share on other sites

50 reps er ikke særlig meget i dips, men hvis det er med ekstra vægt, kan jeg da godt se udfordringen i det...

Det kommer i høj grad an på hvilken udførelse dommerne tillader. Hvis det skal være med synlige pauser, helt i bund og fuld lockout, så er det pænt mange dips. Hvis det derimod er tilladt at få et epileptisk anfald på dipbarren, er det en noget mere overkommelig opgave.

Når det så er sagt, så kan du da roligt stille op og prøve at se hvordan det kommer til at gå. Formmæssigt kan du sagtens gøre det godt og massen er også fin nok. Ryggen og armene kunne godt bruge lidt mere masse, men det er ikke noget der burde afholde dig fra at prøve at stille op :) :wave:

Link to comment
Share on other sites

Massemæssigt syntes jeg, at du er rigtig godt med på fronten. Især armene er vilde (indrøm at du stod hjemme lavede curls i et års tid, inden du fik meldt dig ind i et center :tongue:)!

Jeg kan dog ikke helt forstå, at du "kun" vejer 77kg. I mine øjne så der det ud af mere. B)

Også er han det tredje medlem af hulen (vores lejlighed), sammen med Foodman og undertegende  :)

:a-okhand: Det er det samme som en blåstempling i mine øjne! :a-okhand:

(du kunne jo tjekke Saintpauli's log :D )

Shhhhhhh. Hvis han opdager krydderbollernes kraft, så har jeg ikke en chance...

Held og lykke med projektet! Håber at møde dig og resten af hulens beboere til afterparty!

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

Link to comment
Share on other sites

Saintpauli - Tjekkede også lige dine billeder sammen med Stegger igår... de ser også ret imponerende ud... især hvis du cutter noget mere, hvad du selvfølgelig gør....

( Men den med krydderbollerne, ved jeg ikke helt om jeg er med på.....

Måske gullerodsboller med nutella..... synes du skulle prøve Mmmmmm)

Link to comment
Share on other sites

Hvaee, der verserer rygter om at tunshots med appelsinjuice skulle give de vildeste skuldre, hvis man kan klare "mosten" og ikke ligger centeret på den anden ende med methangasser :bigsmile:

Det skulle vel ikke være hemligheden bag de freaky delts du render rundt med?

Er ked af at røbe hemmligheden, men er sku blevet lidt småforelsket i tunshakes.... (tror faktisk jeg napper en nu)

Det går lige ned i I love You! - og videre op i biceps.... :blink:

Link to comment
Share on other sites

Hvordan kan i drikke Tun har prøvet at smide en dåse tun i en blender sammen med noget fun saftevand, det er jo totalt udrikkeligt man bliver nærmest kvalt af tunen når man skal sluge det. Det sætter sig i halsen hvad gør i andre? og det er pænt trættende at sidde og spise tun fra dåse af det tar mig snart 25 min at komme igennem sådan en fordi det er så tørt og kedeligt

Link to comment
Share on other sites

Hvordan kan i drikke Tun har prøvet at smide en dåse tun i en blender sammen med noget fun saftevand, det er jo totalt udrikkeligt man bliver nærmest kvalt af tunen når man skal sluge det. Det sætter sig i halsen hvad gør i andre? og det er pænt trættende at sidde og spise tun fra dåse af det tar mig snart 25 min at komme igennem sådan en fordi det er så tørt og kedeligt

Du kunne have noget at drikke til.

Niklas :superman:

Link to comment
Share on other sites

Blender du det? hvor meget blender du det om jeg må spørge? jeg har ikke prøvet med Juice men har lidt juice og tror jeg prøver om lidt, det er jo perfekt hvis man kan få det ned så hurtigt 40 gr protein på 2 min det er jo perfekt og så er det mad. og ikke valleprotein

Link to comment
Share on other sites

Køb findelt tun fra ne**o, det er billigt, og det glider lige ned.... Hvis du køber normalt tun i bider/stykker skal du bare blende det tilstrækkeligt længe så det er helt fint.

min PR er 2 dåser på 2min14sek. og en 3dåser tun + 1l juice shake på ~30sek :)

Tak for rådet :) jeg har lige blendet det med juice, og jeg blendede det i lang tid som du sagde, og det var nok den fejl jeg havde begået de sidste gange. For denne gang gled det ned i en køre :) lækkert! nu kan jeg rigtig fylde på med nogle proteiner

Link to comment
Share on other sites

Jamen.. - Det er jo ulækkert :o

Det eroverhovedet ikke ulækkert....

Når du hører hvad en bekendt har drukket, da han havde travlt og skulle ud af døren....... = Du tager 500 G råt oksefars, koger noget vand i en elkoger og blender det sammen..... -og så ned med lortet....... Fy for satan siger jeg bare..... :dead: :dead: :dead:

Link to comment
Share on other sites

Jamen.. - Det er jo ulækkert  :o

Det eroverhovedet ikke ulækkert....

Når du hører hvad en bekendt har drukket, da han havde travlt og skulle ud af døren....... = Du tager 500 G råt oksefars, koger noget vand i en elkoger og blender det sammen..... -og så ned med lortet....... Fy for satan siger jeg bare..... :dead: :dead: :dead:

HA HA den historie med oksekødet fik jeg i Aus i går :puke2:

Link to comment
Share on other sites

Hej Tommy det ser sgu godt ud! Du fik virkelig alt fedtet væk B)

Nu har jeg set manden in real life og ryg/nakke+arme fejler absolut ikke noget ;) Kun benene er der måske lidt at sætte på. Virkelig gode proportioner i overkroppen.

Du skal nok gøre det godt til BF det er jeg sikker på :)

Mvh Janus.

Link to comment
Share on other sites

TLR - kunne vi få lidt cutte tips. Du må da have talt kalorier for at komme ned på den BF. Hvor meget har du cuttet med ???

PS Du ser ud som om du er 15 kg tungere på billederne.

Jeg har delt lejlighed med manden i 2 år og han tæller ikke kalorier, men er tilgengæld meget bevist om hvad han spiser. Jeg har set ham leve af kalkun og salat i 4 mdr, med lidt nødder som supplement.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share