Cykelsko


Yams
 Share

Recommended Posts

Hej

Er der nogen herinde som har erfaring med brede fødder i cykelsko?

Jeg har i flere år kørt med Duegi sko, men synes egentlig aldrig at de har været helt perfekte til mine brede futter. Så måske der er nogen der ved om nogle skomærker er mere fodformede end andre? (ecco laver jo desværre ikke cykelsko...)

Mvh MP

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil umiddelbart IKKE anbefale Shimano til brede fødder - de er altså forholdsvis smalle. (jeg kører selv med Shimano - og har et par smalle fusser :) ) Men de er vist begyndt at lave en bred model. Specialized laver nogle forholdsvis brede modeller, men du bør under alle omstændigheder prøve dem inden købet.

Jeg SVÆRGER selv til Shimano sko, da deres str. 44 må være lavet specielt til mine fødder, men min bror kan umuligt bruge dem - SKO er en meget individuel ting!

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil umiddelbart IKKE anbefale Shimano til brede fødder - de er altså forholdsvis smalle. (jeg kører selv med Shimano - og har et par smalle fusser :) ) Men de er vist begyndt at lave en bred model. Specialized laver nogle forholdsvis brede modeller, men du bør under alle omstændigheder prøve dem inden købet.

Jeg SVÆRGER selv til Shimano sko, da deres str. 44 må være lavet specielt til mine fødder, men min bror kan umuligt bruge dem - SKO er en meget individuel ting!

well jeg har en meget bred fod - og Shimano passer mig fint - jeg skal bare 1-2 størrelser op. Endnu bedre passer mine NorthWave mig

Link to comment
Share on other sites

Jeg har nogle brede fødder, og har altid haft problemer med at finde fodtøj, som sad rigtig godt, men Northwave er tilpas brede til mine fødder. Men prøv at besøg en velass. cykel/tilbehørsforhandler og præv de forskelige sko.

/Michael

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share