Pulsur


CREW
 Share

Recommended Posts

Hej! Er der ikke en eller anden der kan hjælpe mig?? Jeg skal investere i et pulsur, og i den forbindelse har jeg lige et par spørgsmål:

1) er alle pulsure med brystbånd?

2) er der nogle mærker der er bedre end andre? og hvilke er bedst?

3) hvor meget skal man regne med at bruge, når det nu er første gang man skal investere i et pulsur.

Jeg skal primært bruge uret når jeg løber, men jeg vil også gerne kunne bruge det når jeg styrketræner, derfor er det vigtigt at det er et ur der kan bruges til begge ting.

Jeg håber på at der er nogle der har erfaring indenfor dette område, og jeg glæder mig til et svar.

mvh

CREW

p.s. Tak for et kanont forum, der findes ikke bedre på nettet...!!

Link to comment
Share on other sites

1) Ja, alle pulsure er med brystbånd.

2) Polar pulsure er de bedste.

3) Jeg har ikke erfaringer med de billigere pulsure. Her må andre give deres erfaringer.

Jeg har umiddelbart svært ved at se, hvad du kan bruge et pulsur til i forbindelse med styrketræning. Ved styrketræning er pulsen hverken relateret til arbejdsintensitet eller energiforbrug.

Link to comment
Share on other sites

Sigma har lavet et pulsur der hedder PC14 det koster 439 kr. og er udemærket. Du kan du ikke regne med Kcalforbrug, men det kan du ikke på nogle pulsure.

Kan bl.a. købes hos bikebuster. Jf. bannerreklame på denne hjemmeside.

PC14 har følgende data:

Puls, ur, stopur, dato, øvre og nedre pulszone. Visuel

og aduo alarm når ude af zone. Max Puls, gennensnitspuls. Mellemtider og Kalorie

forbrug. Alarm.

Procent i af maxpuls i øvre zone

Procent af maxpuls i nedre zone

Displaybelysning

Kan monteres på styret

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share