Opbygning af muskuløs krop


Yankee
 Share

Recommended Posts

Jeg tænkte på, om det kan lade sig gøre at opbygge en nogenlunde pæn og muskuløs krop bare ved hjælp af armløft (eller armbøjninger) og mavebøjninger eller lignende øvelser. Jeg har det med hurtigt at blive træt af styrketræning/bodybuilding efter ganske kort tid, når jeg træner med vægte.

Derfor kunne jeg godt tænke mig at vide, om det kan betale sig at tage nogle armløft og mavebøjninger et par gange i løbet af ugen (eller evt. flere gange)...

Hvad siger?

Link to comment
Share on other sites

Det kan da altid betale sig at holde sig i form, men IMHO tror jeg ikke det er helt nok til at få en stærk og muskoløs krop. Du får jo ikke trænet specielt meget af din krop..

Hvorfor mister du luýsten til at gå i center??? Er det for at det går for langsomt med vægtene eller hvad??

*Flemming*

Link to comment
Share on other sites

Du kan "sagtens" opbygge en pæn og muskuløs krop ved hjælp af træning med kropsvægt. Det kommer dog ikke ved "bare" at lave arm-/mavebøjninger et par gange om ugen!

Link to comment
Share on other sites

Hør nu her er et forum ikk for at man kan stille e tspørgsmål?? Og er der så nogle der vil være behjælpelige med noget kan de jo svare og har de ikk noget at bidrage med burde de lade være at svare!!!

Jeg syntes hvis du vil gøre noget for at komme i form med din egen kropsvægt, så kig lidt på dragondoor.com og evt anskaf dig bogen Naked Warrior hvis du vil ofre lidt på at komme i bedre form..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share