Sparta København


ziggymund
 Share

Recommended Posts

Hey, er der nogen der kender noget til Spartas styrketræningsfaciliteter? Frivægte, maskiner, åbningstider, atmosfæren etc.

Eller anbefale et andet styrketræningscenter i nærheden af Skt. Hans Torv (lidt doven er man jo altid). Jeg skal kun bruge stedet til styrketræning.

Ziggymund :bike:

Link to comment
Share on other sites

Man skal melde sig på et styrketræningshold i USG - men der er der ud over mulighed for "fri træning" på andre tidspunkter. Der er 2 squatracks, 1 powercage, bænbpres, skrå bænkpres, precher curl bænk, cabel cross, træktårn, seatet row, leg curl, "leg extensions" smitstativ, calfriases maskine, liggende benpres, hacksquat maskine" dip stativ, bænk til hyper extensions, håndvægte og bænke og sikkert en del andet som jeg har glemt.

En anden god mulighed er IK99 i Idrætens hus - billigt og alt det frivægts udstyr man kan ønske sig.

Link to comment
Share on other sites

En anden god mulighed er IK99 i Idrætens hus - billigt og alt det frivægts udstyr man kan ønske sig.

Jeg kan ikke finde IK99 i centerguiden - kan det passe??

Nogen som træner der?? Hjemmeside?? Pris, adresse osv.?

Link to comment
Share on other sites

En anden god mulighed er IK99 i Idrætens hus - billigt og alt det frivægts udstyr man kan ønske sig.

Jeg kan ikke finde IK99 i centerguiden - kan det passe??

Nogen som træner der?? Hjemmeside?? Pris, adresse osv.?

Det er ikke et center - men en vægtløfterklub der også tager motionister ind. mpv er et MOL medlem der, CAT har også trænet der før. Det ligger lige ved Østerbro Stadion/Parken. Det skulle været fint hvis det er firvægtstræning man vil lave.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share