Doping- Er de total dumme?


Lunk
 Share

Recommended Posts

Altså.. Jeg forstår ikke hvorfor de doper sig. Jeg kan godt se det for at de har chance for at vinde.. men for fanden..

Folk skal igennem doping test. Og det ved de godt.!

Og vinder man en eller anden for for Medalje SKAL man igennem en doping test..

Seriøst. jeg kan KUN grine af de folk.. Det er simpelthen så latterligt..

Hva mener i?

Link to comment
Share on other sites

Nej det er utroligt, at med den højteknologi og nye kemiske præperater der er "tilgængelige", vælger at bruge gamle præperater? Disse præperater indgår i en hver doping test, og det burde atleterne vide?

Anti-doping menneskerne havde ellers sagt, at deres test for væksthormon var klar. Men det er den 100% ikke, for så ville der blive fældet mange på den... ;)

Link to comment
Share on other sites

Nej det er utroligt, at med den højteknologi og nye kemiske præperater der er "tilgængelige", vælger at bruge gamle præperater? Disse præperater indgår i en hver doping test, og det burde atleterne vide?

Jeg tror ikke du skal regne med at atleterne ikke ved at man tester for stofferne ;)

Når folk bliver taget er det med al sandsynlighed fordi de har gået galt i byen hvad angår sporingstid eller noget i den retning. Måske har de slørstoffer de har brugt ikke fungeret osv osv.

Der INGEN, på det niveau, som bliver taget af ren dumhed. Det drejer sig nok overvejende om teknik og uheld.

Link to comment
Share on other sites

att: sas

ja det ville være nok være effektivt. spørgsmålet er om det er lovligt :unsure: - må man godt, uden belæg, gemme sådan noget?

Man gør det allerede fra og med disse Olympiske lege. Og man fratager medaljerne om nødvendigt.

Edited by sas
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share